netweek - Analytics Experience by SAS: Analytics, Big Data και ΙοΤ στην “Αιώνια Πόλη”

Παρασκευή, 3 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Analytics Experience by SAS: Analytics, Big Data και ΙοΤ στην “Αιώνια Πόλη”

22 Δεκεμβρίου 2016 | 09:32 Γράφει η Αγγελική  Κορρέ Topics: Συνέδρια

Μία από τις ιστορικότερες πόλεις, τη Ρώμη, επέλεξε η SAS για τη φιλοξενία του Analytics Experience 2016, που έλαβε χώρα στις 7-9 Νοεμβρίου. Η ιταλική πρωτεύουσα, η οποία συνδυάζει μοναδικά το παρόν με το παρελθόν, βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων για το μέλλον και το πώς τα analytics, τα Big Data και το IoT, μεταξύ άλλων, μπορούν να μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις και τον κόσμο.

Περισσότερα από 900 στελέχη από όλη την Ευρώπη και τον κόσμο έδωσαν δυναμικό «παρών» στο Analytics Expe-rience 2016 στη Ρώμη, αξιοποιώντας μία σημαντική ευκαιρία να ανακαλύψουν τις σημαντικότερες εξελίξεις στις τεχνολογίες των ana-lytics, των big data και του Internet of Things, καθώς και το πώς αυτές οι εξελίξεις επηρεάζουν το σύγχρονο επιχειρείν, να δουν από κοντά τις νέες λύσεις της SAS για την αξιοποίηση των δεδομένων και τη διαχείριση των κινδύνων και να μοιραστούν προβληματισμούς και βέλτιστες πρακτικές. Στόχος της διοργάνωσης ήταν να συζητηθούν οι τρόποι με τους οποίους αυτές οι εξελίξεις διαμορφώνουν το παρόν και το μέλλον του επιχειρηματικού -και όχι μόνο- κόσμου, σε ότι αφορά τη διαχείριση και αξιοποίηση των δεδομένων σε όλους τους τομείς, από το risk management και το digital marketing μέχρι το open source και το smart home, καθώς και να μοιραστούν απόψεις και εμπειρίες σχετικά με την πρακτική αξιοποίηση τους. Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο Carl Farrell, Executive Vice President & Chief Revenue Officer, στο χαιρετισμό που απεύθυνε στην ολομέλεια των συμμετεχόντων, σήμερα έχουμε στη διάθεσή μας «μία τρίτη γενιά analytics, τα οποία έχουν εξελιχθεί σε απαραίτητο συστατικό κάθε σύγχρονης επιχείρησης», έχοντας πλέον υπερβεί τα στενά όρια του IT, ενώ αναφέρθηκε και στη νέα πρόταση της SAS, την πλατφόρμα Viya – η οποία και αποτέλεσε κεντρικό θέμα της τριήμερης εκδήλωσης. Ο Farrell υπογράμμισε την ανοιχτή προσέγγιση που ακολούθησε η SAS στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Viya, καθώς και το γεγονός ότι είναι cloud-ready. Όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε ο ίδιος «open σημαίνει ότι η πλατφόρμα είναι ανοιχτή για όλους τους πιθανούς χρήστες και ότι δεν απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες της πληροφορικής, αλλά σε κάθε δυνητικό χρήστη. Επίσης σημαίνει ότι η πλατφόρμα ‘μιλάει’ όλες τις γλώσσες, όπως οι Python, Lua και Java, προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση από τρίτους και να προσφέρει την απαιτούμενη ελευθερία ανάπτυξης και ενοποίησης. Είναι εύκολα διαχειρίσιμη, προσαρμόζεται σε όλες τις προκλήσεις των analytics και δημιουργεί αξία από αναλυτές διαφορετικού επιπέδου τεχνογνωσίας και ικανοτήτων».

Όπου υπάρχουν δεδομένα, χρειάζονται analytics
«Τα Big Data δεν επιλύουν προβλήματα, αλλά βοηθούν εκείνους που είναι επιφορτισμένοι με την επίλυσή τους». Η φράση αυτή ανήκει στον Randy Guard, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της SAS και συμπυκνώνει πολύ εύγλωττα και ιδιαίτερα εύστοχα το νόημα της διοργάνωσης της SAS, Analytics Experience 2016. «Ο τρόπος που ‘καταναλώνουμε’ τα analytics έχει πλέον αλλάξει», υποστήριξε στην εναρκτήρια ομιλία του, αφού «τα analytics βρίσκονται πλέον σταθερά στο επίκεντρο της σημερινής επιχείρησης, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών». «Ο ρόλος μίας analytics platform είναι η ενδυνάμωση του κύκλου ζωής των δεδομένων, και αυτό γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι διαρκώς ‘updated’», συμπλήρωσε ο Guard. «Δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει εταιρεία που θα καθοδηγείται μόνο από τα Big Data, ωστόσο τα δεδομένα είναι που καθοδηγούν τις αποφάσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε στη διάθεσή μας μεγαλύτερη διαφάνεια πληροφοριών από ποτέ στο παρελθόν, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να καταλάβουμε τους πελάτες μας. Ωστόσο, η τελευταία λέξη θα ανήκει πάντα στους ανθρώπους. Η τεχνολογία μπορεί να ενδυναμώσει την πραγματικότητα, αλλά δεν μπορεί να αλλάξει τους κανόνες». Τη σημασία των ανθρώπων υπογράμμισε και ο Fritz Lehman, Executive Vice President & Chief Customer Officer της SAS, ο οποίος παρότρυνε τις εταιρείες να «επιλέγουν ανθρώπους με περιέργεια, ανθρώπους που θα είναι σε θέση να αντιληφθούν ποιο είναι το ‘next big thing’». Ακόμα, o CMO της SAS υπογράμμισε ότι το ζήτημα για τις σύγχρονες εταιρείες δεν είναι αν θα αξιοποιήσουν τα analytics, αλλά «πώς θα τα αξιοποιήσουν ακόμα περισσότερο».

Στη σημασία της περαιτέρω αξιοποίησης των δεδομένων αναφέρθηκε και ο Oliver Schabenberger, Executive Vice President & Chief Technology Officer της SAS, ο οποίος επισήμανε ότι αυτό οφείλεται εν μέρει και στις σύγχρονες τάσεις, όπως είναι το Internet of Things. Στην εποχή του ΙοΤ κάθε συσκευή, κάθε αισθητήρας συλλέγει δεδομένα. «Και όπου υπάρχουν δεδομένα, πρέπει να υπάρχουν και analytics». Δεν έχει σημασία αν μιλάμε για “Data at Rest” ή για “Data in Use”. Είτε πρόκειται για δεδομένα σε ενεργή χρήση, είτε όχι, απαιτούνται διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλυσης. «Αλλά και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται ανάλυση», υπογράμμισε ο CTO της SAS.

10.800 γραμμές κώδικα την ημέρα
Εκ των βασικών ομιλητών ήταν ο Jim Zemlin, Executive Director του Linux Foundation – ή όπως ο ίδιος είπε «τεχνικά, είμαι το αφεντικό του Linus Torvalds, του δημιουργού του Linux – ακόμα και αν εκείνος δεν με ακούει ποτέ».

«Σήμερα, υπάρχει πάρα πολύ λογισμικό που πρέπει να γραφτεί», είπε ο Zemlin. Οι παραδοσιακοί developers λογισμικού θα μπορούσαν απλώς να ακολουθήσουν το ρυθμό της τεράστιας μάζας του Internet of Things. «Πρέπει να αναπτύξουμε αυτό το λογισμικό μαζί», υποστήριξε και ανέφερε το παράδειγμα τoυ Linux, όπου κάθε μέρα προστίθενται 10.800 code lines, ενώ αφαιρούνται 5.300 γραμμές και περίπου 1870 τροποποιούνται. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό επιτρέπει στο λογισμικό να προσαρμόζεται ταχύτατα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες ή τις απαιτήσεις των πελατών. Ο Zemlin διευκρίνισε ότι το open source δεν είναι το τέλος τους proprietary λογισμικού. Αντιθέτως, υποστήριξε ότι το ζητούμενο είναι ο συνδυασμός των δύο κόσμων -όπως άλλωστε ήδη συμβαίνει- καθώς μόνο μέσα από μία τέτοια συνεργασία μπορεί κανείς να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία αλλά και διαφοροποιητικά features στις λύσεις που αναπτύσσει. Ο Executive Director του Linux Foundation επισήμανε ακόμα ότι πλέον είμαστε αντιμέτωποι με μία νέα γενιά open source, η οποία έχει δημιουργήσει ένα νέο οικονομικό πρότυπο. «Το open source έχει πάψει να αποτελεί μία δωρεάν εναλλακτική κάποιας ακριβής proprietary λύσης – δημιουργεί νέες λειτουργικότητες, νέες καινοτόμες τεχνολογίες» Η υιοθέτηση του είναι σήμερα ραγδαία, το open source βρίσκεται παντού, πρακτικά κυριαρχεί στην τεχνολογία και επαναπροσδιορίζει τις πελατειακές σχέσεις. Το ζήτημα που τίθεται σύμφωνα με τον Zemlin, είναι πώς θα διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η συνεργασία ανάμεσα στους developers, τις εταιρείες και τους τελικούς χρήστες ώστε να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η ανάπτυξη της open τεχνολογίας. «Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η δημιουργία ενός βιώσιμου οικονομικού οικοσυστήματος για την ανάπτυξη των μεγαλύτερων opens source projects, τα οποία θα επιτρέψουν στις εταιρείες να έχουν έσοδα από την επανεπένδυση σε αυτούς τους τομείς», υπογράμμισε ο Jelmin και έκλεισε την παρουσίασή του λέγοντας ότι «Το μέλλον είναι open source».

Περισσότερα από 900 στελέχη από όλη την Ευρώπη και τον κόσμο έδωσαν δυναμικό «παρών» στο Analytics Expe-rience 2016 στη Ρώμη, αξιοποιώντας μία σημαντική ευκαιρία να ανακαλύψουν τις σημαντικότερες εξελίξεις στις τεχνολογίες των ana-lytics, των big data και του Internet of Things, καθώς και το πώς αυτές οι εξελίξεις επηρεάζουν το σύγχρονο επιχειρείν, να δουν από κοντά τις νέες λύσεις της SAS για την αξιοποίηση των δεδομένων και τη διαχείριση των κινδύνων και να μοιραστούν προβληματισμούς και βέλτιστες πρακτικές. Στόχος της διοργάνωσης ήταν να συζητηθούν οι τρόποι με τους οποίους αυτές οι εξελίξεις διαμορφώνουν το παρόν και το μέλλον του επιχειρηματικού -και όχι μόνο- κόσμου, σε ότι αφορά τη διαχείριση και αξιοποίηση των δεδομένων σε όλους τους τομείς, από το risk management και το digital marketing μέχρι το open source και το smart home, καθώς και να μοιραστούν απόψεις και εμπειρίες σχετικά με την πρακτική αξιοποίηση τους. Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο Carl Farrell, Executive Vice President & Chief Revenue Officer, στο χαιρετισμό που απεύθυνε στην ολομέλεια των συμμετεχόντων, σήμερα έχουμε στη διάθεσή μας «μία τρίτη γενιά analytics, τα οποία έχουν εξελιχθεί σε απαραίτητο συστατικό κάθε σύγχρονης επιχείρησης», έχοντας πλέον υπερβεί τα στενά όρια του IT, ενώ αναφέρθηκε και στη νέα πρόταση της SAS, την πλατφόρμα Viya – η οποία και αποτέλεσε κεντρικό θέμα της τριήμερης εκδήλωσης. Ο Farrell υπογράμμισε την ανοιχτή προσέγγιση που ακολούθησε η SAS στην αρχιτεκτονική της πλατφόρμας Viya, καθώς και το γεγονός ότι είναι cloud-ready. Όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε ο ίδιος «open σημαίνει ότι η πλατφόρμα είναι ανοιχτή για όλους τους πιθανούς χρήστες και ότι δεν απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες της πληροφορικής, αλλά σε κάθε δυνητικό χρήστη. Επίσης σημαίνει ότι η πλατφόρμα ‘μιλάει’ όλες τις γλώσσες, όπως οι Python, Lua και Java, προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση από τρίτους και να προσφέρει την απαιτούμενη ελευθερία ανάπτυξης και ενοποίησης. Είναι εύκολα διαχειρίσιμη, προσαρμόζεται σε όλες τις προκλήσεις των analytics και δημιουργεί αξία από αναλυτές διαφορετικού επιπέδου τεχνογνωσίας και ικανοτήτων».

Όπου υπάρχουν δεδομένα, χρειάζονται analytics
«Τα Big Data δεν επιλύουν προβλήματα, αλλά βοηθούν εκείνους που είναι επιφορτισμένοι με την επίλυσή τους». Η φράση αυτή ανήκει στον Randy Guard, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της SAS και συμπυκνώνει πολύ εύγλωττα και ιδιαίτερα εύστοχα το νόημα της διοργάνωσης της SAS, Analytics Experience 2016. «Ο τρόπος που ‘καταναλώνουμε’ τα analytics έχει πλέον αλλάξει», υποστήριξε στην εναρκτήρια ομιλία του, αφού «τα analytics βρίσκονται πλέον σταθερά στο επίκεντρο της σημερινής επιχείρησης, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών». «Ο ρόλος μίας analytics platform είναι η ενδυνάμωση του κύκλου ζωής των δεδομένων, και αυτό γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι διαρκώς ‘updated’», συμπλήρωσε ο Guard. «Δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει εταιρεία που θα καθοδηγείται μόνο από τα Big Data, ωστόσο τα δεδομένα είναι που καθοδηγούν τις αποφάσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε στη διάθεσή μας μεγαλύτερη διαφάνεια πληροφοριών από ποτέ στο παρελθόν, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να καταλάβουμε τους πελάτες μας. Ωστόσο, η τελευταία λέξη θα ανήκει πάντα στους ανθρώπους. Η τεχνολογία μπορεί να ενδυναμώσει την πραγματικότητα, αλλά δεν μπορεί να αλλάξει τους κανόνες». Τη σημασία των ανθρώπων υπογράμμισε και ο Fritz Lehman, Executive Vice President & Chief Customer Officer της SAS, ο οποίος παρότρυνε τις εταιρείες να «επιλέγουν ανθρώπους με περιέργεια, ανθρώπους που θα είναι σε θέση να αντιληφθούν ποιο είναι το ‘next big thing’». Ακόμα, o CMO της SAS υπογράμμισε ότι το ζήτημα για τις σύγχρονες εταιρείες δεν είναι αν θα αξιοποιήσουν τα analytics, αλλά «πώς θα τα αξιοποιήσουν ακόμα περισσότερο».

Στη σημασία της περαιτέρω αξιοποίησης των δεδομένων αναφέρθηκε και ο Oliver Schabenberger, Executive Vice President & Chief Technology Officer της SAS, ο οποίος επισήμανε ότι αυτό οφείλεται εν μέρει και στις σύγχρονες τάσεις, όπως είναι το Internet of Things. Στην εποχή του ΙοΤ κάθε συσκευή, κάθε αισθητήρας συλλέγει δεδομένα. «Και όπου υπάρχουν δεδομένα, πρέπει να υπάρχουν και analytics». Δεν έχει σημασία αν μιλάμε για “Data at Rest” ή για “Data in Use”. Είτε πρόκειται για δεδομένα σε ενεργή χρήση, είτε όχι, απαιτούνται διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλυσης. «Αλλά και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται ανάλυση», υπογράμμισε ο CTO της SAS.

10.800 γραμμές κώδικα την ημέρα
Εκ των βασικών ομιλητών ήταν ο Jim Zemlin, Executive Director του Linux Foundation – ή όπως ο ίδιος είπε «τεχνικά, είμαι το αφεντικό του Linus Torvalds, του δημιουργού του Linux – ακόμα και αν εκείνος δεν με ακούει ποτέ».

«Σήμερα, υπάρχει πάρα πολύ λογισμικό που πρέπει να γραφτεί», είπε ο Zemlin. Οι παραδοσιακοί developers λογισμικού θα μπορούσαν απλώς να ακολουθήσουν το ρυθμό της τεράστιας μάζας του Internet of Things. «Πρέπει να αναπτύξουμε αυτό το λογισμικό μαζί», υποστήριξε και ανέφερε το παράδειγμα τoυ Linux, όπου κάθε μέρα προστίθενται 10.800 code lines, ενώ αφαιρούνται 5.300 γραμμές και περίπου 1870 τροποποιούνται. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό επιτρέπει στο λογισμικό να προσαρμόζεται ταχύτατα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες ή τις απαιτήσεις των πελατών. Ο Zemlin διευκρίνισε ότι το open source δεν είναι το τέλος τους proprietary λογισμικού. Αντιθέτως, υποστήριξε ότι το ζητούμενο είναι ο συνδυασμός των δύο κόσμων -όπως άλλωστε ήδη συμβαίνει- καθώς μόνο μέσα από μία τέτοια συνεργασία μπορεί κανείς να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία αλλά και διαφοροποιητικά features στις λύσεις που αναπτύσσει. Ο Executive Director του Linux Foundation επισήμανε ακόμα ότι πλέον είμαστε αντιμέτωποι με μία νέα γενιά open source, η οποία έχει δημιουργήσει ένα νέο οικονομικό πρότυπο. «Το open source έχει πάψει να αποτελεί μία δωρεάν εναλλακτική κάποιας ακριβής proprietary λύσης – δημιουργεί νέες λειτουργικότητες, νέες καινοτόμες τεχνολογίες» Η υιοθέτηση του είναι σήμερα ραγδαία, το open source βρίσκεται παντού, πρακτικά κυριαρχεί στην τεχνολογία και επαναπροσδιορίζει τις πελατειακές σχέσεις. Το ζήτημα που τίθεται σύμφωνα με τον Zemlin, είναι πώς θα διευρυνθεί ακόμα περισσότερο η συνεργασία ανάμεσα στους developers, τις εταιρείες και τους τελικούς χρήστες ώστε να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η ανάπτυξη της open τεχνολογίας. «Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η δημιουργία ενός βιώσιμου οικονομικού οικοσυστήματος για την ανάπτυξη των μεγαλύτερων opens source projects, τα οποία θα επιτρέψουν στις εταιρείες να έχουν έσοδα από την επανεπένδυση σε αυτούς τους τομείς», υπογράμμισε ο Jelmin και έκλεισε την παρουσίασή του λέγοντας ότι «Το μέλλον είναι open source».


Internet of Things
Η μεγαλύτερη υπόσχεση του Internet of Things, και ταυτόχρονα το κυρίαρχο ζητούμενο είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας των διαδικασιών -process efficiency-, και μετά η λειτουργική παραγωγικότητα, σύμφωνα με την Tamara Dull, Director of Emerging Technologies στη SAS, ενώ η έλλειψη standardization, η ασφάλεια και η προστασία των δεδομένων αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Όπως η ίδια υποστήριξε η ασφάλεια είναι ένα πολύπλευρο ζήτημα που δεν περιορίζεται στην τεχνολογία, και υπογράμμισε ότι παρόλο που το μεγαλύτερο μερίδιο αυτής της ευθύνης βαραίνει τους κατασκευαστές, οι τελικοί χρήστες και οι καταναλωτές είναι επίσης υπεύθυνοι. Σχετικά με την έλλειψη standardization υποστήριξε ότι η επίτευξή του αποτελεί μονόδρομο που μόνο μέσα από τη συνεργασία μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Στην ερώτηση μας σχετικά με το τι θα συμβούλευε τις εταιρείες που σκέφτονται να επενδύσουν στο Internet of Things και σε Big Data, η Tamara Dull, η οποία πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στη λίστα “The Top 100 Big Data Experts to Follow in 2016”, επισήμανε ότι καταρχήν απαιτούνται διαφορετικές προσεγγίσεις. Σε ότι αφορά τα Big Data, εξήγησε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των big data project σήμερα αποτυγχάνει, κυρίως ως προς τα παραδοτέα, και αυτό γιατί οι εταιρείες ξεκινούν από τη λάθος αφετηρία: την τεχνολογία. Η σωστή διαδρομή ωστόσο είναι ο εντοπισμός της επιχειρηματικής ανάγκης ή προβλήματος, η αξιολόγηση της σημασίας του για την εταιρική στρατηγική και κατόπιν η επένδυση σε τεχνολογίες big data – αν και εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο. Σε ότι αφορά το Internet of Things, το πιο σημαντικό για την Director of Emerging Technologies της SAS, είναι οι εταιρείες να εξετάσουν πώς το IoT μπορεί να υποστηρίξει συνολικά την επιχειρηματική τους στρατηγική και φυσικά να ξεκινήσουν με την υποδομή τους, καθώς το IoT δεν αφορά μόνο στα δεδομένα, αλλά συμπεριλαμβάνει συσκευές, συνδέσεις, μηχανήματα και άλλα πολλά. Τέλος υπογράμμισε τη σημασία της συμμετοχής των κατάλληλων ανθρώπων, καθώς όπως χαρακτηριστικά επισήμανε «Δεν είναι η τεχνολογία. Είναι οι άνθρωποι και οι διαδικασίες που κάνουν τα έργα Big Data ή IoT να αποτυγχάνουν».

Νέα πλατφόρμα για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο
Στο Analytics Experience στη Ρώμη, η SAS παρουσίασε μία νέα λύση για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο σε ότι αφορά το risk management - πρόκειται, άλλωστε, για έναν τομέα στον οποίο η SAS εστιάζει και επενδύει σημαντικά. Βασική απόδειξη αυτής της εστίασης αποτελεί και το γεγονός ότι από το 2015 η εταιρεία ίδρυσε το Risk Research and Quantitative Solutions τμήμα, με επικεφαλής τον Senior Vice President Risk Management, Troy Heines, ο οποίος διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του quantitative risk management καθώς και στην εφαρμοσμένη έρευνα στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Ο λόγος για τη SAS Expected Credit Loss, μία ολοκληρωμένη, modular πλατφόρμα, σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία υποστηρίζει συνολικά τις calculation και reporting διαδικασίες – από τη διαχείριση δεδομένων, το modeling και την απομείωση εκτιμήσεων μέχρι το forecasting, accounting και reporting. Η πλατφόρμα υποστηρίζει το νέο λογιστικό πρότυπο, IFRS 9, καθώς και το αντίστοιχο αμερικανικό, το CECL.

Όπως και με άλλα λογιστικά και κανονιστικά πρότυπα συμμόρφωσης, η διαφάνεια και η δυνατότητα ελέγχου (auditability) αποτελούν βασικές πτυχές. Η νέα πρόταση της SAS μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν ισχυρό governance καθώς και να γεφυρώσουν τα στοιχεία και τις απαιτήσεις που είναι αναγκαίες τόσο για το τμήμα κινδύνων όσο και για το finance τμήμα. «Τα νέα κανονιστικά πρότυπα προσφέρουν στις τράπεζες την ιδανική ευκαιρία να εξετάσουν τα εσωτερικά τους silo», εξήγησε ο Martim Rochs, Director for Risk Business Consulting της SAS. «Το IFRS 9 μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά για την ενίσχυση της ενοποίησης του risk και του finance. Ένα κοινό data repository και model management workspace μειώνει την επιβάρυνση που προκαλεί η διαχείριση πολλαπλών πλατφορμών και συστημάτων, γεγονός που τελικά ενδυναμώνει σημαντικά την audit διαδρομή».

Data & creativity
Μια απο τις πιο ενδιαφερουσες παρουσιασεις της πρώτης ημέρας ήταν αυτή του μοναδικού David Shing, Digital Prophet της AOL, o οποίος επέκτεινε το concept του Internet of Things, μιλώντας για το Internet of Emotions. Σε μία εποχή όπου η τεχνολογία είναι διάχυτη παντού και συνδέεται άμεσα με την ανθρωπότητα, οι εταιρείες θα πρέπει να εστιάσουν περισσότερο στον ανθρώπινο παράγοντα και στις συμπεριφορές των ανθρώπων που τις ακολουθούν και όχι στους τεράστιους όγκους δεδομένων. Όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε «Η τεχνολογία μπορεί να αλλάζει τις συμπεριφορές, αλλά δεν αλλάζει τις ανάγκες. Χωρίς data δεν υπάρχει δημιουργικότητα, αλλά και χωρίς δημιουργικότητα δεν υπάρχουν data. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, παρόλο που σήμερα το smartphone μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα, η βασική πρόκληση παραμένει το πώς θα κάνουμε τους ανθρώπους να κατεβάσουν μία εφαρμογή». Και για να το κάνουμε αυτό χρειαζόμαστε χρειαζόμαστε μία νέα ερμηνεία των παραδοσιακών marketing models – λαμβάνοντας πάντα υπόψη ότι δεν μπορούμε να μιλήσουμε σε νέους ανθρώπους αν δεν έχουμε στον οργανισμό μας ανθρώπους του αντίστοιχου ηλικιακού γκρουπ, αφού οι άνθρωποι «εξακολουθούν να αγοράζουν από ανθρώπους».

netweek (T. 399)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778