netweek - Digimark: Βοηθάμε τους πελάτες μας να μεγιστοποιήσουν τις επενδύσεις τους

Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Digimark, 27 χρόνια δραστηριοποίησης στην ελληνική αγορά

Digimark: Βοηθάμε τους πελάτες μας να μεγιστοποιήσουν τις επενδύσεις τους

13 Οκτωβρίου 2014 | 10:14 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Χρήστος Παπαντωνίου

Ο Χρήστος Παπαντωνίου, Εμπορικός Διευθυντής της Digimark, χαρτογραφεί τα πλάνα ανάπτυξης της εταιρείας του, αποκαλύπτει ποια είναι τα μυστικά για την επίτευξη μιας σταθερής πορείας στα χρόνια της κρίσης, περιγραφεί τα οφέλη που προκύπτουν από τις στρατηγικές συνεργασίες με σημαντικούς vendors και αποτυπώνει τις κυριότερες τάσεις της Πληροφορικής, όπως και το πόσο σημαντικό είναι για μια εταιρεία Πληροφορικής να βρίσκεται χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό της.

netweek: Πότε ιδρύθηκε η Digimark, ποιo είναι το όραμά της και ποιοι είναι οι κυριότεροι άξονες της στρατηγικής της;

Χρήστος Παπαντωνίου: H Digimark ανήκει στο όμιλο CPGroup, μαζί με τις Intermark (Web Agency) και Trade (ιδρύθηκε το 1987, ενώ το 1992 είχε διασπαστεί σε Digimark και Trade). Το όραμα της Digimark, το οποίο παραμένει το ίδιο και σήμερα, ήταν να γίνει ένας integrator που θα παρέχει καινοτομίες και λύσεις για τις μεσαίες και μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με πολύ γνωστούς οίκους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τις οποίες επεκτείναμε στην πάροδο του χρόνου. Οι κύριοι άξονες στρατηγικής της εταιρείας μας επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων σε τέσσερις βασικούς τομείς: hardware, software, services και τηλεπικοινωνίες.

Φιλοσοφία μας είναι το transformation, ήτοι να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες της αγοράς την εκάστοτε στιγμή. Κουλτούρα μας είναι να επενδύουμε στις αλλαγές που έρχονται και να επιλέγουμε καινοτόμα προϊόντα που είναι κερδοφόρα. Από το 2004 και μετά, αναγνωρίζοντας το μετασχηματισμό της αγοράς Πληροφορικής και έχοντας την επίγνωση ότι η προσαρμογή σε αυτό ήταν κάτι που δεν μπορούσε να γίνει ακαριαία αλλά απαιτούσε χρόνο, στραφήκαμε στο Internet, το Web και το cloud. Στόχος μας είναι έως το 2020, να επικεντρωθούμε σε τέσσερις τομείς: cloud, Big Data, mobile και Analytics. Παράλληλα, επενδύουμε σε λύσεις storage, γιατί αυτό είναι που θα χρειάζεται η αγορά στο μέλλον. Άλλωστε, είτε πρόκειται για τα data centers είτε για on-premise περιβάλλοντα, τα data θα αυξάνουν και δεν θα σβήνουν.

netweek: Ποια πιστεύετε ότι είναι εκείνα τα γενικά χαρακτηριστικά που σας κάνουν να διαφοροποιήστε από τον ανταγωνισμό;

Χρήστος Παπαντωνίου: Αυτό που παρέχουμε στους πελάτες μας, αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, είναι η δυνατότητα που έχουμε να τους τα προσφέρουμε όλα σε ένα πακέτο λύσεων. Μπορούμε να καλύψουμε τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, να τους χορηγήσουμε τις λύσεις software που χρειάζονται μαζί με την υποδομή που απαιτείται, να τους προσφέρουμε το hardware εξοπλισμό, όπως και υποστήριξη (σε τεχνικό επίπεδο ή σε επίπεδο software).

Για να μπορέσουμε να προσφέρουμε όλες τις λύσεις στη μορφή ενός συνολικού πακέτου, έχουμε συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους vendors στην ελληνική αγορά. Για παράδειγμα, στο τομέα του hardware συνεργαζόμαστε με εταιρείες διεθνούς εμβέλειας όπως οι HP, IBM, Dell και Cisco, ενώ στο software συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως είναι η Microsoft, η SoftOne (ERP και κάθετες λύσεις γι’ αυτό) και η Symantec (στον τομέα της ασφάλειας). Παράλληλα, προσφέρουμε υπηρεσίες στους πελάτες μας (π.χ. μέσω της παραμετροποίησης του λογισμικού και την ανάπτυξη νέων modules, εκμεταλλευόμενοι την ομάδα των developers μας), όπως και τεχνική υποστήριξη (είμαστε πιστοποιημένοι για την παροχή τεχνικών υπηρεσιών που αφορούν την Hewlett Packard και την IBM).

Είναι σημαντικό, επίσης, ότι στον τομέα των τηλεπικοινωνιών διαθέτουμε μια μοναδική για την ελληνική αγορά και αμφίδρομη συνεργασία με την hol από το 2001 (είμαστε ο μεγαλύτερος συνεργάτης της), κάτι που μας επιτρέπει να καλύψουμε όποια τηλεπικοινωνιακή ανάγκη του πελάτη μας (σε Internet και data) προκύψει. Πρόσφατα, υλοποιήσαμε το disaster site μιας μεγάλης εταιρείας στα Οινόφυτα, ένα έργο στο οποίο κληθήκαμε, μεταξύ άλλων, να εγκαταστήσουμε ένα πρόσθετο δίκτυο οπτικών ινών μήκους τριών χιλιομέτρων (στα 100Mbit), συνδέοντας τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα με τις εγκαταστάσεις της στα Οινόφυτα. Το συγκεκριμένο disaster site εξυπηρετεί εννιά χώρες στην Ευρώπη. Σε κάθε περίπτωση, προσπαθούμε να είμαστε αξιόπιστοι σε ότι έργο αναλάβουμε και οι επενδύσεις μας να μάς οδηγούν να είμαστε τουλάχιστον μια τριετία μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πάντα, ότι κάνουμε, το κάνουμε με βάθος τριετίας και φιλοσοφία μας είναι να προσαρμοζόμαστε στην αγορά και στις ανάγκες των πελατών μας.

netweek: Στην ελληνική αγορά δραστηριοποιείστε σχεδόν 27 χρόνια, έχοντας δημιουργήσει μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες σας. Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι οι πελάτες σας εκδηλώνουν εδώ και χρόνια την εμπιστοσύνη στις λύσεις και στα προϊόντα σας; Πόσο σημαντικό είναι για εσάς να υπάρχουν στενές σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες σας;

Χρήστος Παπαντωνίου: Αν δείτε το λογότυπο της εταιρείας μας, το οποίο διατηρούμε απαράλλακτο από την έναρξη λειτουργίας της Digimark, θα παρατηρήσετε ότι απαρτίζεται από τέσσερις ομοειδείς και ίσους μεταξύ τους κύβους. Ο πρώτος κύβος αντιπροσωπεύει τους πελάτες, ο δεύτερος τους προμηθευτές, ο τρίτος τους μετόχους και ο τέταρτος τους υπαλλήλους. Φιλοσοφία μας είναι, ότι αυτοί οι κύβοι πρέπει να είναι ισοδύναμοι, αλλά και ευδιάκριτοι, ώστε ο καθένας να ξέρει τι να περιμένει από τον άλλον. Για παράδειγμα, φροντίζουμε οι πελάτες μας να παίρνουν τα προϊόντα που πραγματικά χρειάζονται, με τους σωστούς όρους γι’ αυτούς, ώστε αξιοποιώντας αυτή την επένδυσή τους να τους επιστραφεί το κεφάλαιο που επενδύουν. Αυτός είναι ο στόχος της εταιρείας μας και αυτό πρέπει να περιμένει ο πελάτης μας.

Οι προμηθευτές αποκτούν μια μακροχρόνια σχέση με μια εταιρεία, η οποία εμπορεύεται τα προϊόντα τους, πουλώντας τα με κέρδος, φέρνοντας έσοδα τόσο για την ίδια όσο και για τους ίδιους. Οι υπάλληλοι είναι σημαντικό να γνωρίζουν, για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας, τι μπορούν να περιμένουν από την εταιρεία και τι μπορούν να δώσουν σε αυτήν. Τέλος, οι μέτοχοι πρέπει να αποκτούν αντίστοιχα οφέλη και να συμμετέχουν ισότιμα, όπως και οι υπόλοιπο κύβοι στην εταιρεία, μετατρέποντας τις επενδύσεις τους σε κέρδη. Ακολουθώντας αυτή τη φιλοσοφία από την έναρξη λειτουργίας μας, έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας (είναι χαρακτηριστικό ότι με κάποιους από τους πελάτες μας συνεργαζόμαστε μαζί τους από το 1987). Έχουμε ξεκάθαρες σχέσεις με τους πελάτες μας, τους βοηθάμε να μεγιστοποιήσουνε τις επενδύσεις τους και αυτό είναι που τους κρατάει κοντά μας.

netweek: Η Digimark έχει καταφέρει, παρά τις δυσμενείς συνθήκες της αγοράς τα τελευταία χρόνια, να κρατήσει μια σταθερή και ανοδική πορεία. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα μυστικά αυτής της επιτυχίας;

Χρήστος Παπαντωνίου: Από την ημέρα που δημιουργήθηκε η εταιρεία μας διατηρεί ξεκάθαρες θέσεις, όσον αφορά το target group των πελατών της. Δεν αποκλίναμε από αυτές τις θέσεις και δεν ρισκάραμε με αμφίβολες επενδύσεις με σκοπό το εύκολο κέρδος. Aν είσαι τυπικός στις υποχρεώσεις σου, με το κράτος, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές σου, με όλους γενικότερα, δεν υπάρχουν περιθώρια για εύκολο κέρδος. Το εύκολο κέρδος δεν είναι ο στόχος μας. Είχα επίγνωση της κατάστασης που επικρατούσε στην ελληνική αγορά από τότε που ανέλαβα την εταιρεία το 1994 και είχα πάρει την απόφαση να ακολουθήσω το δρόμο της ανάπτυξης, με σταθερά βήματα. Από την αρχή, στόχος μας ήταν να αναπτυσσόμαστε διατηρώντας υγιείς σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες μας, στη βάση ενός μοντέλου, όπου πουλάμε προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν added value στην εταιρεία. Είναι σημαντικό, επίσης, ότι δεν βασιστήκαμε στο δανεισμό, αλλά αναπτυχθήκαμε βασισμένοι σε ιδία κεφάλαια.

Έτσι, όταν ξέσπασε η κρίση στην παγκόσμια αγορά (2008) και στην ελληνική αγορά αργότερα (2010-11), ουδέποτε κλονίστηκε η κερδοφορία μας, ουδέποτε πιεστήκαμε με χρηματοοικονομικά ζητήματα, αλλά, αντιθέτως, επιδιώξαμε να επενδύσουμε. Ως εκ τούτου, δημιουργήσαμε την Intermark το 2012 για να προωθήσουμε τη νέα μας δραστηριότητα Intermark και WEB Marketing. Αυτή η κίνηση εκφράζει τη φιλοσοφία που σας περιέγραψα παραπάνω κι εξηγεί τη σταθερά ανοδική πορεία των τελευταίων ετών. Σε αυτό συνέβαλαν, βεβαίως, οι πολύ καλές σχέσεις που διατηρούμε με τους πελάτες μας. Σήμερα, μετά από 27 χρόνια προσπαθειών και σοβαρής δουλειάς, πιστεύω ότι ανταμειβόμαστε τώρα για την απόφασή μας να βασιστούμε στην πραγματική οικονομία, πάνω στην οποία προγραμματίζαμε και κτίζαμε τη στρατηγική μας.

netweek: Πότε ιδρύθηκε η Digimark, ποιo είναι το όραμά της και ποιοι είναι οι κυριότεροι άξονες της στρατηγικής της;

Χρήστος Παπαντωνίου: H Digimark ανήκει στο όμιλο CPGroup, μαζί με τις Intermark (Web Agency) και Trade (ιδρύθηκε το 1987, ενώ το 1992 είχε διασπαστεί σε Digimark και Trade). Το όραμα της Digimark, το οποίο παραμένει το ίδιο και σήμερα, ήταν να γίνει ένας integrator που θα παρέχει καινοτομίες και λύσεις για τις μεσαίες και μεγάλες εταιρείες του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με πολύ γνωστούς οίκους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, τις οποίες επεκτείναμε στην πάροδο του χρόνου. Οι κύριοι άξονες στρατηγικής της εταιρείας μας επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων σε τέσσερις βασικούς τομείς: hardware, software, services και τηλεπικοινωνίες.

Φιλοσοφία μας είναι το transformation, ήτοι να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες της αγοράς την εκάστοτε στιγμή. Κουλτούρα μας είναι να επενδύουμε στις αλλαγές που έρχονται και να επιλέγουμε καινοτόμα προϊόντα που είναι κερδοφόρα. Από το 2004 και μετά, αναγνωρίζοντας το μετασχηματισμό της αγοράς Πληροφορικής και έχοντας την επίγνωση ότι η προσαρμογή σε αυτό ήταν κάτι που δεν μπορούσε να γίνει ακαριαία αλλά απαιτούσε χρόνο, στραφήκαμε στο Internet, το Web και το cloud. Στόχος μας είναι έως το 2020, να επικεντρωθούμε σε τέσσερις τομείς: cloud, Big Data, mobile και Analytics. Παράλληλα, επενδύουμε σε λύσεις storage, γιατί αυτό είναι που θα χρειάζεται η αγορά στο μέλλον. Άλλωστε, είτε πρόκειται για τα data centers είτε για on-premise περιβάλλοντα, τα data θα αυξάνουν και δεν θα σβήνουν.

netweek: Ποια πιστεύετε ότι είναι εκείνα τα γενικά χαρακτηριστικά που σας κάνουν να διαφοροποιήστε από τον ανταγωνισμό;

Χρήστος Παπαντωνίου: Αυτό που παρέχουμε στους πελάτες μας, αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, είναι η δυνατότητα που έχουμε να τους τα προσφέρουμε όλα σε ένα πακέτο λύσεων. Μπορούμε να καλύψουμε τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, να τους χορηγήσουμε τις λύσεις software που χρειάζονται μαζί με την υποδομή που απαιτείται, να τους προσφέρουμε το hardware εξοπλισμό, όπως και υποστήριξη (σε τεχνικό επίπεδο ή σε επίπεδο software).

Για να μπορέσουμε να προσφέρουμε όλες τις λύσεις στη μορφή ενός συνολικού πακέτου, έχουμε συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλους vendors στην ελληνική αγορά. Για παράδειγμα, στο τομέα του hardware συνεργαζόμαστε με εταιρείες διεθνούς εμβέλειας όπως οι HP, IBM, Dell και Cisco, ενώ στο software συνεργαζόμαστε με εταιρείες όπως είναι η Microsoft, η SoftOne (ERP και κάθετες λύσεις γι’ αυτό) και η Symantec (στον τομέα της ασφάλειας). Παράλληλα, προσφέρουμε υπηρεσίες στους πελάτες μας (π.χ. μέσω της παραμετροποίησης του λογισμικού και την ανάπτυξη νέων modules, εκμεταλλευόμενοι την ομάδα των developers μας), όπως και τεχνική υποστήριξη (είμαστε πιστοποιημένοι για την παροχή τεχνικών υπηρεσιών που αφορούν την Hewlett Packard και την IBM).

Είναι σημαντικό, επίσης, ότι στον τομέα των τηλεπικοινωνιών διαθέτουμε μια μοναδική για την ελληνική αγορά και αμφίδρομη συνεργασία με την hol από το 2001 (είμαστε ο μεγαλύτερος συνεργάτης της), κάτι που μας επιτρέπει να καλύψουμε όποια τηλεπικοινωνιακή ανάγκη του πελάτη μας (σε Internet και data) προκύψει. Πρόσφατα, υλοποιήσαμε το disaster site μιας μεγάλης εταιρείας στα Οινόφυτα, ένα έργο στο οποίο κληθήκαμε, μεταξύ άλλων, να εγκαταστήσουμε ένα πρόσθετο δίκτυο οπτικών ινών μήκους τριών χιλιομέτρων (στα 100Mbit), συνδέοντας τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα με τις εγκαταστάσεις της στα Οινόφυτα. Το συγκεκριμένο disaster site εξυπηρετεί εννιά χώρες στην Ευρώπη. Σε κάθε περίπτωση, προσπαθούμε να είμαστε αξιόπιστοι σε ότι έργο αναλάβουμε και οι επενδύσεις μας να μάς οδηγούν να είμαστε τουλάχιστον μια τριετία μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πάντα, ότι κάνουμε, το κάνουμε με βάθος τριετίας και φιλοσοφία μας είναι να προσαρμοζόμαστε στην αγορά και στις ανάγκες των πελατών μας.

netweek: Στην ελληνική αγορά δραστηριοποιείστε σχεδόν 27 χρόνια, έχοντας δημιουργήσει μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες σας. Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι οι πελάτες σας εκδηλώνουν εδώ και χρόνια την εμπιστοσύνη στις λύσεις και στα προϊόντα σας; Πόσο σημαντικό είναι για εσάς να υπάρχουν στενές σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες σας;

Χρήστος Παπαντωνίου: Αν δείτε το λογότυπο της εταιρείας μας, το οποίο διατηρούμε απαράλλακτο από την έναρξη λειτουργίας της Digimark, θα παρατηρήσετε ότι απαρτίζεται από τέσσερις ομοειδείς και ίσους μεταξύ τους κύβους. Ο πρώτος κύβος αντιπροσωπεύει τους πελάτες, ο δεύτερος τους προμηθευτές, ο τρίτος τους μετόχους και ο τέταρτος τους υπαλλήλους. Φιλοσοφία μας είναι, ότι αυτοί οι κύβοι πρέπει να είναι ισοδύναμοι, αλλά και ευδιάκριτοι, ώστε ο καθένας να ξέρει τι να περιμένει από τον άλλον. Για παράδειγμα, φροντίζουμε οι πελάτες μας να παίρνουν τα προϊόντα που πραγματικά χρειάζονται, με τους σωστούς όρους γι’ αυτούς, ώστε αξιοποιώντας αυτή την επένδυσή τους να τους επιστραφεί το κεφάλαιο που επενδύουν. Αυτός είναι ο στόχος της εταιρείας μας και αυτό πρέπει να περιμένει ο πελάτης μας.

Οι προμηθευτές αποκτούν μια μακροχρόνια σχέση με μια εταιρεία, η οποία εμπορεύεται τα προϊόντα τους, πουλώντας τα με κέρδος, φέρνοντας έσοδα τόσο για την ίδια όσο και για τους ίδιους. Οι υπάλληλοι είναι σημαντικό να γνωρίζουν, για την ομαλή λειτουργία της εταιρείας, τι μπορούν να περιμένουν από την εταιρεία και τι μπορούν να δώσουν σε αυτήν. Τέλος, οι μέτοχοι πρέπει να αποκτούν αντίστοιχα οφέλη και να συμμετέχουν ισότιμα, όπως και οι υπόλοιπο κύβοι στην εταιρεία, μετατρέποντας τις επενδύσεις τους σε κέρδη. Ακολουθώντας αυτή τη φιλοσοφία από την έναρξη λειτουργίας μας, έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας (είναι χαρακτηριστικό ότι με κάποιους από τους πελάτες μας συνεργαζόμαστε μαζί τους από το 1987). Έχουμε ξεκάθαρες σχέσεις με τους πελάτες μας, τους βοηθάμε να μεγιστοποιήσουνε τις επενδύσεις τους και αυτό είναι που τους κρατάει κοντά μας.

netweek: Η Digimark έχει καταφέρει, παρά τις δυσμενείς συνθήκες της αγοράς τα τελευταία χρόνια, να κρατήσει μια σταθερή και ανοδική πορεία. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα μυστικά αυτής της επιτυχίας;

Χρήστος Παπαντωνίου: Από την ημέρα που δημιουργήθηκε η εταιρεία μας διατηρεί ξεκάθαρες θέσεις, όσον αφορά το target group των πελατών της. Δεν αποκλίναμε από αυτές τις θέσεις και δεν ρισκάραμε με αμφίβολες επενδύσεις με σκοπό το εύκολο κέρδος. Aν είσαι τυπικός στις υποχρεώσεις σου, με το κράτος, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές σου, με όλους γενικότερα, δεν υπάρχουν περιθώρια για εύκολο κέρδος. Το εύκολο κέρδος δεν είναι ο στόχος μας. Είχα επίγνωση της κατάστασης που επικρατούσε στην ελληνική αγορά από τότε που ανέλαβα την εταιρεία το 1994 και είχα πάρει την απόφαση να ακολουθήσω το δρόμο της ανάπτυξης, με σταθερά βήματα. Από την αρχή, στόχος μας ήταν να αναπτυσσόμαστε διατηρώντας υγιείς σχέσεις συνεργασίας με τους πελάτες μας, στη βάση ενός μοντέλου, όπου πουλάμε προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν added value στην εταιρεία. Είναι σημαντικό, επίσης, ότι δεν βασιστήκαμε στο δανεισμό, αλλά αναπτυχθήκαμε βασισμένοι σε ιδία κεφάλαια.

Έτσι, όταν ξέσπασε η κρίση στην παγκόσμια αγορά (2008) και στην ελληνική αγορά αργότερα (2010-11), ουδέποτε κλονίστηκε η κερδοφορία μας, ουδέποτε πιεστήκαμε με χρηματοοικονομικά ζητήματα, αλλά, αντιθέτως, επιδιώξαμε να επενδύσουμε. Ως εκ τούτου, δημιουργήσαμε την Intermark το 2012 για να προωθήσουμε τη νέα μας δραστηριότητα Intermark και WEB Marketing. Αυτή η κίνηση εκφράζει τη φιλοσοφία που σας περιέγραψα παραπάνω κι εξηγεί τη σταθερά ανοδική πορεία των τελευταίων ετών. Σε αυτό συνέβαλαν, βεβαίως, οι πολύ καλές σχέσεις που διατηρούμε με τους πελάτες μας. Σήμερα, μετά από 27 χρόνια προσπαθειών και σοβαρής δουλειάς, πιστεύω ότι ανταμειβόμαστε τώρα για την απόφασή μας να βασιστούμε στην πραγματική οικονομία, πάνω στην οποία προγραμματίζαμε και κτίζαμε τη στρατηγική μας.


netweek: Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα πράγματα για σημαντικά έργα που έχετε υλοποιήσατε;

Χρήστος Παπαντωνίου: Έχουμε κάνει πολλά και σημαντικά έργα. Ενδεικτικά σας αναφέρω τα εξής:










  • ΕΥΡΩΠΗ: Προμήθεια εξοπλισμού computer room με IBM Blades και storage. Κατασκευή computer room με τον απαραίτητο εξοπλισμό και δημιουργία disaster site με διασύνδεση οπτικής ίνας.
  • Verbund Power Trading: Προμήθεια εξοπλισμού computer room με IBM Blades και storage. Κατασκευή πρότυπου κλιματισμού τεχνολογίας APC με ψύξη στα racks.
  • ΤΕΙ Χαλκίδας: Δημιουργία περιβάλλοντος WiFi με access points στο κτίριο της φοιτητικής εστίας και στον 25 στρεμμάτων περιβάλλοντα χώρο με εξοπλισμό HP.
  • ServiceOne (Όμιλος Φουρλής): Υλοποίηση έργου ERP της εταιρείας Softone στο Azure, με χρήση φορητών συσκευών με λειτουργικό Windows 8 (συνολικά 300 πανελλαδικών χρηστών, η μεγαλύτερη εγκατάσταση Azure στην Ελλάδα).
  • Apivita: Εγκατάσταση του νέου μηχανογραφικού κέντρου της Apivita, με χρήση storage 3Par της HP
  • Γνωστή Αλυσίδα καταστημάτων αθλητικών ειδών: Ανάληψη τριετούς σύμβασης διαχείρισης εκτυπώσεων σε πάνω από 90 καταστήματα πανελλαδικά.

netweek: H Digimark ξεφεύγοντας από τα στενά πλαίσια μεταπώλησης προϊόντων και υπηρεσιών Πληροφορικής, εφαρμόζει καινοτόμες λύσεις υψηλής τεχνολογίας υποδομών ΙΤ, μέσω των συνεργασιών της με παγκόσμιους vendors της αγοράς. Πόσο σημαντικές είναι οι συνεργασίες αυτές και τι οφέλη αποκομίζετε από αυτές;

Χρήστος Παπαντωνίου: To βασικό όφελος από τη συνεργασία με μια μεγάλη εταιρεία είναι ότι αυτή σου δείχνει τις τάσεις που θα επικρατήσουν στο μέλλον, επιτρέποντάς σου να προετοιμαστείς για να είσαι έτοιμος όταν αυτές γίνουν mainstream. Αναμφίβολα, κάποιες τάσεις των διεθνών αγορών μπορεί να μην ταιριάζουν στην ελληνική αγορά. Αυτό είναι θέμα της εταιρείας και των στελεχών της, ώστε να αναγνωρίζει ποιες από αυτές τις τάσεις μπορούν να εφαρμοστούν στην ελληνική αγορά ή όχι. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: τον τελευταίο καιρό συνεργαζόμαστε με την ΙΒΜ για τη σουίτα προϊόντων της Digital Marketing. Αυτή η σουίτα περιλαμβάνει προϊόντα εξειδικευμένου Web Marketing και Analytics για sites ή για e-shops, με πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες την ημέρα.

Πιστεύουμε κι έχουμε επενδύσει σε αυτό το προϊόν κι έχουμε πιστοποιηθεί γι’ αυτό, παρόλο που οι υποψήφιοι πελάτες στην ελληνική αγορά είναι λίγοι και δεδομένοι. Ωστόσο, μετά από τρία χρόνια, όταν το Digital Marketing θα γίνει commodity, θα είμαστε έτοιμοι ώστε να το υποστηρίξουμε, τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά. Αυτό είναι, άλλωστε, που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Συνεπώς, από τους μεγάλους vendors με τους οποίους συνεργαζόμαστε, παίρνουμε μηνύματα και κατευθύνσεις, εκπαιδευόμαστε, πιστοποιούμαστε κι έτσι μπορούμε να παράσχουμε τα προϊόντα τους και να πάμε στο επόμενο βήμα.

netweek: Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2014 και το μέλλον; Πόσο ενδιαφέρον έχει για εσάς η διεθνής αγορά και με ποιο τρόπο σκέφτεστε να ενισχύσετε την παρουσία σας σε αυτήν; Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η αγορά στο μέλλον;

Χρήστος Παπαντωνίου: Για φέτος, έχουμε αποφασίσει να επενδύσουμε στο cloud, όχι, μόνο, υπό την έννοια του hosting, αλλά αξιοποιώντας και τη δυνατότητα να παρέχουμε public cloud στους πελάτες μας. Επιπλέον, λόγω της Intermark, έχουμε επενδύσει και σε δραστηριότητες που σχετίζονται με το Web. Ήδη συνεργαζόμαστε με data centers του εξωτερικού και φιλοξενούμε e-shops, portals, Web sites , ενώ διαθέτουμε και πελάτες στον τομέα των virtual servers. Έχουμε υπογράψει συνεργασία με την SoftLayer της IBM όπου είμαστε first-tier partner, ενώ, πολύ σύντομα, θα υλοποιήσουμε μια εγκατάσταση SAP πάνω σε private cloud (θα μεταφέρουμε την υποδομή ενός πελάτη από SAP σε cloud υποδομή). H αγορά Πληροφορικής αλλάζει και μαζί με αυτή κι εμείς. Στο πλαίσιο αυτού του μετασχηματισμού, μας ενδιαφέρει πολύ η διεθνής αγορά.

Πιστοποιούμενοι σε εργαλεία και λύσεις των vendors με τους οποίους συνεργαζόμαστε, προετοιμάζουμε το έδαφος για να δραστηριοποιηθούμε στις διεθνείς αγορές. Παράλληλα, σκοπεύουμε, μέσω των κάθετων εργαλείων του ERP που έχουμε αναπτύξει, να συμμετάσχουμε σε διεθνείς εκθέσεις, όπου θα παρουσιάσουμε την εταιρεία και τις λύσεις που παρέχει. Ήδη, έχουμε προγραμματίσει τη συμμετοχή μας σε μια σημαντική διεθνή έκθεση που θα γίνει το Μάρτιο του νέου έτους, όπου θα παρουσιάσουμε τις υπηρεσίες integration που προσφέρουμε. Επενδύουμε στρατηγικά σε αυτό και στόχος μας είναι να πείσουμε τους ξένους ότι σε αυτούς τους τομείς μπορούμε να συνεργαστούμε μαζί τους. Πρόκειται για τομείς που αφορούν τη νέα τεχνολογία, όπως το cloud και τα Analytics, αλλά, φυσικά, και το ότι είμαστε integrators σε διάφορους vendors (στο πλαίσιο αυτό μπορούμε να στήσουμε, για παράδειγμα, ένα data center ή να δημιουργήσουμε υπηρεσίες για συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες).

Ανεξάρτητα από όλα τα παραπάνω, το σημαντικότερο είναι ο μετασχηματισμός που λαμβάνει χώρα στην εταιρεία, ώστε το 2020 να έχουμε επικεντρώσει τις δραστηριότητές μας στους τέσσερις πυλώνες που σας προανέφερα προηγουμένως. Ένα άλλο κομμάτι το οποίο πιστεύω ότι θα αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια είναι το software, στο οποίο έχουμε ήδη επενδύσει με κάθετες λύσεις, προσαρμοσμένες για να καλύπτουν απόλυτα μοναδικές ανάγκες των πελατών μας. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε αναπτύξει εξειδικευμένες λύσεις για συνεργεία, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και για εταιρείες παροχής τεχνικής υποστήριξης (έχουμε, ολοκληρώσει, ήδη έργα για όλα τα παραπάνω, που τρέχουν στο Windows Azure). To κομμάτι της προσαρμογής λογισμικού μεγάλων vendors στις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών μας με τη δημιουργία κάθετων λύσεων, θα μας απασχολεί όλο και περισσότερο στο μέλλον.

Στο μέλλον, οι κλασικές εταιρείες Πληροφορικής που πουλάνε σήμερα hardware και storage ενδεχόμενα, δεν θα υφίστανται. Θα έχουν μεταλλαχθεί σε εταιρείες που θα πουλάνε το front end (tablets, notebooks smartphone κ.λπ.) για να προσφέρουν πρόσβαση mobile. Παράλληλα, θα υπάρχουν και μεγάλες εταιρείες που θα παρέχουν την υπηρεσία της φιλοξενίας στο cloud. Με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι μέχρι το 2020 οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα θα έχουν βελτιωθεί και θα έχουν γίνει καλύτερες. Όσον αφορά το cloud ειδικότερα, πιστεύω ότι θα επικρατήσει το υβριδικό cloud. Αυτή είναι η κυριότερη τάση και προς εκεί οδεύουμε.

netweek (T. 351)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778