Η Allianz Ελλάδος, μέλος του Allianz Group, στα πλαίσια της ευρύτερης συνεργασίας της Allianz Group με την SAS, επέλεξε τις λύσεις SAS Data Quality και SAS Customer Analytics, προκειμένου να κατανοήσει και να υποστηρίξει ακόμα πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών της, να βελτιώσει τις πρακτικές και τις ενέργειες marketing και να επιλύσει ζητήματα σχετικά με την ποιότητα των δεδομένων.

Στο πλαίσιο αυτό, η SAS ανέλαβε την υλοποίηση της λύσης SAS Data Quality προκειμένου η Allianz Ελλάδος να έχει μια καθαρή, ακριβή και ενημερωμένη πελατειακή βάση, παρεμβαίνοντας στις πηγές δεδομένων με χαμηλή ποιότητα, παρέχοντας εσωτερική αυτονομία στην Allianz για την εκτέλεση διαδικασιών data quality και επιτρέποντάς της να αυξήσει την παραγωγικότητά της εξαιτίας της διαθέσιμης καθαρής και ορθής πληροφορίας που θα είναι σε θέση να έχει. Επίσης, η SAS ανέλαβε την παροχή υπηρεσιών για την ανάπτυξη Customer Segmentation/Customer Profiling, προκειμένου η Allianz να κατανοήσει σε βάθος τις ανάγκες και την αξία των πελατών της και να εμβαθύνει τις σχέσεις της με τους υφιστάμενους, να αποκαλύψει νέες ευκαιρίες πωλήσεων, να σχεδιάσει αποτελεσματικές και στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ και να οδηγηθεί σε αποφάσεις που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα.