Η Google προχώρησε χθες στην αλλαγή του λογοτύπου της και αν και αυτό έχει συμβεί επανειλημμένα στο παρελθόν, η συγκεκριμένη αλλαγή είναι η πιο σημαντική μέχρι σήμερα.

Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιήθηκε είναι η “Sans Serif” με πιο ομοιόμορφα γράμματα και ελαφρώς «πειραγμένα» χρώματα. Η εταιρεία παρουσίασε, επίσης, ένα νέο τετράχρωμο λογότυπο “G” που θα αντικαταστήσει τα πεζά μπλε και άσπρα γράμματα “g” που εμφανίζονται στο εικονίδιο των εφαρμογών και άλλων προϊόντων. Με την αλλαγή, η Google ξεκαθάρισε ότι το νέο λογότυπο δεν είναι πλέον μία στατική εικόνα, αλλά, παράλληλα, θα χρησιμοποιούνται animations, σε όλο το εύρος των προϊόντων της, όπως το Chrome και το Search. Για παράδειγμα, όταν ο χρήστης κάνει μία φωνητική αναζήτηση, το λογότυπο θα αλλάζει σε τέσσερις χρωματιστές γραμμές και τελείες ώστε να δείχνει το πότε η εφαρμογή «ακούσει» μετά την εντολή “OK Google” και το πότε κάνει την αναζήτηση.