Οι εταιρείες κατασκευής wearables διέθεσαν το πρώτο τρίμηνο 2017 (Q1 2017) στην παγκόσμια αγορά 24,7 εκατ. συσκευές, ήτοι 17,9% περισσότερες από το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο (20,9 εκατ. συσκευές), όπως καταγράφεται στο τελευταίο IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker.

Στα highlights του τριμήνου η υποχώρηση από την κορυφή, για πρώτη φορά, της Fitbit, η οποία έχασε 10,9% μερίδιο αγοράς, διαθέτοντας 1,9 εκατομμύριο λιγότερες συσκευές. Κάτι που, πιθανότατα, οφείλεται στη εστίαση της εταιρείας στην αμερικανική αγορά, η οποία πλησιάζει ταχύτατα το σημείο κορεσμού της όσο αφορά τις συσκευές fitness trackers, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα το πρώτο της smartwatch.

Η Xiaomi, αν και έπεσε κατά 3,2 ποσοστιαίες μονάδες (από το 17,9% στο 14,7%) διαθέτοντας στην αγορά 200.000 λιγότερες συσκευές, αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση, με το 96% των παραγγελιών της να παραμένουν στην Κίνα. Ο κερδισμένος του τριμήνου ήταν η Apple που αύξησε το μερίδιο της κατά 4,1%, χάρη στη διάθεση 1,4 εκατ. περισσότερων συσκευών. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν η Samsung (+2,1%) και η Garmin (+0,8%).