netweek - 25 Digitalized Companies to Watch ‘18: Μασούτης

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

25 Digitalized Companies to Watch ‘18: Μασούτης

1 Μαρτίου 2018 | 09:31 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Case Studies,innovation

Ενοποίηση των καταστημάτων με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα και gamification στις ενέργειες marketing.

Η στρατηγική ανάπτυξης της Μασούτης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ψηφιακό της μετασχηματισμό. Σε αυτόν βέβαια, όπως είναι αναμενόμενο, ενεργό ρόλο παίζει η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρίας, η οποία πλέον έχει ευθύνη να μεταφράζει την τεχνολογία και όλες τις τελευταίες εξελίξεις σε αυτήν, στην καθημερινή γλώσσα της επιχείρησης. Ως αποτέλεσμα έχουμε την ενσωμάτωση καινοτομιών με γνώμονα την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, την συνεχή εξέλιξη του εργασιακού περιβάλλοντος και την αποδοτικότερη λειτουργία των B2B συνεργασιών και όχι απλά την εφαρμογή τεχνολογικών επιτευγμάτων για την δημιουργία πιο σύγχρονου προφίλ.

Πλήρης ενοποίηση των καταστημάτων της αλυσίδας
Αναλύοντας τους τρεις παραπάνω γνώμονες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό μας, έχουμε ήδη παραδείγματα από τα οποία η εταιρία μας καρπώνεται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που εξασφάλισε. Η αναβάθμιση των υποδομών στο τελικό σημείο πώλησης, στα καταστήματα μας δηλαδή, τόσο σε υλικό όσο και σε λογισμικό, εξασφάλισε την online διασύνδεση όλων των ταμειακών συστημάτων μας με τα κεντρικά μας συστήματα με αποτέλεσμα την άμεση πληροφόρηση προς τα κεντρικά για ότι συμβαίνει στα καταστήματα (πωλήσεις, παραλαβές, απογραφές κτλ), την ενεργοποίηση προωθητικών ενεργειών σε όλα τα καταστήματα ή επιλεκτικά μέσα λίγα λεπτά από την στιγμή που αποφασίζονται κεντρικά, την υλοποίηση νέου τύπου ενεργειών όπως το τυχερό καρότσι εφαρμόζοντας τεχνική gamification, την εξέλιξη του υπάρχοντος συστήματος πιστότητας αποδίδοντας την ανταμοιβή των πελατών ηλεκτρονικά την στιγμή επίτευξης του στόχου (έκπτωση 6 ευρώ με την συλλογή 200 πόντων) σε οποιοδήποτε κατάστημα ενισχύοντας το customer loyalty και την εφαρμογή προσωποποιημένων ενεργειών ή μηνυμάτων ανά πελάτη ή ανά ομάδα πελατών σε όλα τα καταστήματα.

Διαδραστικά κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη
Επίσης, με εσωτερικούς πόρους στην Διεύθυνση Πληροφορικής, έχουμε δημιουργήσει εκ νέου web sites, news letters, mobile applications και social media για όλα τα κανάλια της εταιρίας (λιανική, χονδρική, franchise), με στόχο την πλήρη και συνεχή ενημέρωση των καταναλωτών για τις προσφορές, τα νέα, τους διαγωνισμούς και το όραμα της εταιρίας μας. Υιοθετώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας όπως push notifications, viber, sms και email ο καταναλωτής βρίσκεται στο κέντρο της 360ο προσέγγισης και λαμβάνει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση χωρίς όμως να ενοχλείται.

Επιπλέον, με την χρήση των mobile applications, ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα να μοιράζεται με την οικογένεια του την λίστα αγορών του και μάλιστα με τις αλλαγές να εμφανίζονται σε όλα τα μέλη σε πραγματικό χρόνο (κοινόχρηστη λίστα αγορών), να εντοπίζει το πλησιέστερο κατάστημα σε αυτόν ακόμη και με τη χρήση φίλτρων (πχ κατάστημα με ιχθυοπωλείο και ATM) και στη συνέχεια η εφαρμογή να εξασφαλίζει την πλοήγηση σε αυτό. Τέλος η πιο πρόσφατη λειτουργία στην εφαρμογή Μασούτης, είναι τα προσωποποιημένα ηλεκτρονικά κουπόνια, όπου κάθε καταναλωτής απολαμβάνει κουπόνια που αντιστοιχούν στις δικές του προτιμήσεις και του εξασφαλίζουν επιπλέον κέρδος. Με αυτές τις υλοποιήσεις αυξάνεται κατακόρυφα το customer engagement.

Οι αλλαγές στις B2B διαδικασίες δημιούργησαν αμοιβαία οφέλη
Με την αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω συστημάτων πληροφορικής, με την ενσωμάτωση ροών εργασίας σε αυτές και την διενέργεια συστημικών ελέγχων, έχει επιτευχθεί απλοποίηση της καθημερινότητας των συναδέλφων μας σε ταμεία, λογιστήριο, αποθήκη κτλ, η εξάλειψη λαθών και η βελτίωση της αποδοτικότητας, εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες εργασίας και αναγνώριση του έργου τους. Ακόμη, με την υλοποίηση B2B εφαρμογών έχουν βελτιστοποιηθεί οι σχέσεις συνεργασίας μεταξύ της εταιρίας μας και των προμηθευτών της. Χαρακτηριστική περίπτωση η υλοποίηση portal στο οποίο οι προμηθευτές καταχωρούν τα νέα είδη τους με περισσότερα από 150 χαρακτηριστικά ανά είδος. Ο χρόνος καταχώρησης είδους μειώθηκε κατά πολύ και η διαδικασία απέκτησε ιχνηλασιμότητα. Άλλες σχετικές υλοποιήσεις που εξέλιξαν τις B2B συνεργασίες είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση, το vmi (vendor managed inventory), οι συνέργειες σε συστημικές καμπάνιες (cosmote – deals4u), η online διασταύρωση διατακτικών (endenred) και άλλες.

netweek (T. 409)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778