Ο τζίρος της B2B αγοράς δικτυακών προϊόντων της Δυτικής Ευρώπης υποχώρησε τον Ιανουάριο κατά 0,2%, όπως καταγράφει η Context σε πρόσφατη μελέτη της.

Αντίθετα, την ίδια περίοδο, σε θετικό πρόσημο κινήθηκαν τρεις κατηγορίες δικτυακών προϊόντων: τα Campus LAN-Switches (+0,8%), τα SMB LAN-Switches (+11,8%) και τα Data Center Switches (+16,8%). Η Cisco, που κρατά τα ηνία στην αγορά switching, αύξησε κατά 1,75% τους τζίρους της το πρώτο μήνα του έτους, επωφελούμενη από την καλή αποδοχή των Catalyst και Nexus προϊόντων. Η Hewlett Packard Enterprise (HPE), που ακολουθεί στη 2η θέση, κατέγραψε, εξαιτίας των λύσεων της Aruba, διψήφια ποσοστά ανάπτυξης (+20,3%).