Η KPMG International ανακοίνωσε νέες λύσεις με δυνατότητες ανθρώπινης αντίληψης (cognitive) στο πλαίσιο της διευρυμένης στρατηγικής συνεργασίας της με την IBM, με στόχο να προσφέρει στις επιχειρήσεις τις δυνατότητες των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (AI) της πλατφόρμας Watson της IBM σε συνδυασμό με τις συμβουλευτικές και φορολογικές της υπηρεσίες.

Εστιάζοντας σε κάποια από τα πιο καίρια ζητήματα της ψηφιακής μετάβασης και μετασχηματισμού (digital disruption & transformation), οι εταιρείες μέλη της KPMG ετοιμάζονται να διαθέσουν στην αγορά λύσεις με βάση την πλατφόρμα Watson της IBM για την υποστήριξη των αναγκών των εταιρειών σε τομείς όπως η ενδυνάμωση ανθρώπινου δυναμικού, η πελατοκεντρική πολιτική, η κανονιστική συμμόρφωση και άλλα σημαντικά θέματα που βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας των ανωτάτων στελεχών. Η πλατφόρμα Watson ενσωματώνει τη μηχανική μάθηση, την αυτοματοποίηση και άλλες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης σε ένα σύστημα προσβάσιμο από μία γκάμα εφαρμογών.

Οι λύσεις που κάνουν χρήση της πλατφόρμας και είναι ήδη διαθέσιμες περιλαμβάνουν το Εργαλείο Επεξεργασίας Συμβάσεων της KPMG (Contract Abstraction Tool) για τη συμμόρφωση των εταιρειών με τα ΔΠΧΠ (Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης ) 16 για τη λογιστική μισθώσεων, καθώς και τις υπηρεσίες KPMG Research Tax Credit Services. «Η εκτεταμένη ψηφιοποίηση και η τεχνολογική αλλαγή επηρεάζουν το επιχειρηματικό τοπίο, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την τεχνολογία» σχολίασε σχετικά η Έφη Κατσούλη, Γενική Διευθύντρια στις υπηρεσίες Risk Consulting της KPMG στην Ελλάδα.

«Η IBM φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη πιο κοντά στους οργανισμούς, ενσωματώνοντάς την στις διαδικασίες τους και βοηθώντας τις επιχειρήσεις να εξάγουν συμπεράσματα που οδηγούν σε καλύτερες αποφάσεις» αναφέρει ο Νίκος Δημάκος, Γενικός Διευθυντής στις υπηρεσίες Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα. «Η διάθεση των λύσεων αυτών σε συνεργασία με την KPMG αποτελεί το κλειδί για τη διάχυση της τεχνητής νοημοσύνης στους επαγγελματίες όλων των κλάδων».