netweek - IBM και Lenovo φέρνουν τον Watson στα Call Centers

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Από εικονικό βοηθό η εξυπηρέτηση των πελατών της Lenovo στο μέλλον

IBM και Lenovo φέρνουν τον Watson στα Call Centers

22 Οκτωβρίου 2018 | 16:31 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Business Deals

Η IBM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Lenovo, υπογράφοντας συμφωνία συνεργασίας με τον Κινέζο κατασκευαστή, στο πλαίσιο της οποίας θα αναπτυχθεί ένα εικονικός βοηθός (Virtual Assistant for Technical Support) που θα βασίζεται στο Watson και θα είναι υπεύθυνος για την τεχνική υποστήριξη των πελατών της Lenovo.

Η πολυετή συμφωνία με την IBM θα κοστίσει στην Lenovo 240 εκατ. δολάρια, ενώ θα τη βοηθήσει να μειώσει το κόστος της υπηρεσίας υποστήριξής της. Αναγνωρίζοντας τη φυσική γλώσσα και το περιεχόμενο της συζήτησης, ο εικονικός βοηθός της Lenovo θα μπορούσε να διεξάγει ένα εξατομικευμένο διάλογο με το εκάστοτε πελάτη που καλεί για υποστήριξη, κάνοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις για τη διαχείριση του θέματος που τον απασχολεί.

Επιπλέον, ο εικονικός βοηθός θα μπορεί να συλλέγει και να αναλύει δεδομένα από διαφορετικές πηγές - όπως τεχνικά εγχειρίδια, δημοσιεύσεις σε forum, σε social media ή στα manual των προϊόντων, τις οποίες στη συνέχει θα διοχετεύει σε ανθρώπινους υπαλλήλους. Η συμφωνία για την υποστήριξη των Call Centers της Lenovo περιλαμβάνει και άλλες πτυχές, όπως είναι, για παράδειγμα, μια λύση επαυξημένης πραγματικότητας που θα επιτρέπει στους μηχανικούς της IBM να επιθεωρούν μια συσκευή εξ αποστάσεως και να εξηγούν σε πραγματικό χρόνο τα βήματα που χρειάζονται για την επιδιόρθωσή της. Η συμφωνία αναμένεται να εφαρμοστεί στη Βόρεια και Νότια Αμερική, όπως και στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Disaster Recovery: Επιβιώνοντας από μια καταστροφή

Η αγορά για κλασικά συστήματα disaster recovery έχει βιώσει μεγάλες αλλαγές τα τελευταία χρόνια. Η έλευση και η αυξανόμενη υιοθέτηση cloud-based DR υπηρεσιών (που επίσης αναφέρονται ως disaster recovery as a service ή DRaaS) έχει μεταμορφώσει την αγορά και έχει σημαντικά αποτελέσματα στην αντικατάσταση των παραδοσιακών DR συστημάτων.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778