Oι πωλήσεις tablets το τρίτο τρίµηνο του έτους υποχώρησαν κατά σχεδόν 9%, όπως αναφέρει η IDC σε πρόσφατη έκθεσή της.

Το συγκεκριµένο χρονικό διάστηµα πωλήθηκαν συνολικά 36,4 εκατ. tablets, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν παραδοσιακά slates (στα οποία δεν µπορεί να προστεθεί πληκτρολόγιο), µε 31,6 εκατ. συσκευές.  Οι πωλήσεις των slates µειώθηκαν κατά σχεδόν 8%,ενώ αρκετά πιο αισθητή ήταν η πτώση των detachable tablets (-13,1%, 4,8 εκατ. πωλήσεις συσκευών). Η υποχώρηση των detachables µοντέλων, η οποία καταγράφεται από τα τέλη του 2016 και µετά, αποτελεί µια ανησυχητική τάση, σύµφωνα µε την IDC. Ωστόσο οι αναλυτές δηλώνουν συγκρατηµένοι αισιόδοξοι για την πορεία της αγοράς, ένεκα των νέων µοντέλων που παρουσιάστηκαν τον Οκτώβριο από τις Apple, Microsoft, Samsung και Google.

Η αγορά tablets προσοµοιάζει περισσότερο από ποτέ την παραδοσιακή αγορά PCs, µε πέντε µεγάλους κατασκευαστές να έχουν αποσπάσει το µεγαλύτερο µερίδιο, και τους µικρότερους προµηθευτές είτε να αποσύρονται από την αγορά είτε να µειώνουν σηµαντικά την επιρροή τους σε αυτήν. Στη πρώτη θέση της αγοράς, µε σχεδόν διπλάσιο τζίρο από τη δεύτερη Samsung, φιγουράρει η Apple, ενώ στις επόµενες θέσεις ακολουθούν κατά σειρά οι Amazon.com, Ηuawei και Lenovo.