Στην πάροδο της περασμένης δεκαετίας συντελέστηκαν πολλές αλλαγές στην αγορά των browsers.

Από αυτές τις εξελίξεις επωφελήθηκε κυρίως μια εταιρεία: η Google. Με τον browser της να πετυχαίνει για άλλη μια φορά ρεκόρ αποδοχής, καθώς τον χρησιμοποιούν περισσότερα από τα δύο τρίτα των χρηστών του Internet, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Netmarketshare. Ειδικότερα, το ποσοστό χρήσης του browser της Google το Δεκέμβριο 2018 ανήλθε στο 67,18%, αυξημένο κατά 1,61% σε σχέση με το Δεκέμβριο 2017.

Τα νούμερα του Δεκεμβρίου σημειώνουν, ωστόσο, μια ακόμα συμβολική μετατόπιση, με τον Firefox να αναρριχάται στη 2η θέση με 9,58% (+0,64%) και τον Ιnternet Explorer να εκτοπίζεται στην 3η θέση (8,31%, -1,33%). Tην κάτω βόλτα έχει πάρει και ο Microsoft Edge (4,9% μερίδιο αγοράς, -0,13%), ο οποίος κινδυνεύει τους επόμενους μήνες να πέσει κάτω και από τον Safari (με 3,71% μερίδιο αγοράς).

Στη mobile χρήση η εικόνα είναι διαφορετική, με εξαίρεση την κορυφή: ο Chrome δεσπόζει και στους χρήστες των smartphones με 63,35%, ενώ ακολουθεί ο Safari με 27,54% σαφώς πολύ περισσότερο ενισχυμένος από ότι στην desktop χρήση. Οι υπόλοιποι browsers δεν φαίνεται να παίζουν κάποιο σημαντικό ρόλο.