Όπως εκτιμούν οι αναλυτές της IDC στη τελευταία έκδοση της μελέτης Connected Consumer Spending Guide , το τρέχον έτος θα δαπανηθούν σχεδόν 1,3 τρισ. δολάρια σε καταναλωτικές τεχνολογίες.

Αυτό αντιστοιχεί σε μια αύξηση κατά 3,5% σε σχέση με πέρσι. Έως το 2022 οι δαπάνες των καταναλωτών σε τεχνολογία αναμένεται να αυξηθούν στα 1,43 τρισ. δολάρια. Κινητήριες δυνάμεις αυτής της ανάπτυξης θα είναι κυρίως οι δαπάνες για επικοινωνία και ψυχαγωγία, όπως διαπιστώνει η IDC. Η μερίδα του λέοντος των δαπανών, σχεδόν το 96%, θα διοχετευτεί σε παραδοσιακές τεχνολογίες, όπως είναι τα PCs, τα smartphones και τα τέλη τηλεπικοινωνιακών συνδέσεων (με τα τελευταία να καταλαμβάνουν περισσότερο από το ήμισυ των δαπανών).

Oι νεότερες τεχνολογίες καταλαμβάνουν ένα πολύ μικρότερο ποσοστό, ωστόσο χαρακτηρίζονται από μια πολύ μεγαλύτερη δυναμική ανάπτυξης, με τους ερευνητές να κάνουν λόγο για ανάπτυξη της τάξης του 30% σε βάθος πενταετίας για τα Mixed-Reality-Headsets, τα drones, τις συσκευές smart home και τα συναφή. Ειδικά, δε, για την περιοχή του smart home εκτιμάται για το ίδιο χρονικό διάστημα μια ανάπτυξη της τάξης του 38%.