netweek - Lenovo: Επαναπροσδιορίζoντας το I.T. ως Intelligent Transformation

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Lenovo: Επαναπροσδιορίζoντας το I.T. ως Intelligent Transformation

6 Ιουνίου 2019 | 09:33 Γράφει ο Στάθης  Ασπιώτης Topics: Business Intelligence,Enterprise Mobility,IT Industry,IT Leadership,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τηλεπικοινωνίες

Παναγιώτης Μακρυνιώτης

Η Lenovo είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη και διεύρυνση των εργασιών της σε νέους τομείς τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Όμως, είναι πολλά ακόμη που δεν είναι γνωστά για αυτόν τον κολοσσό. Για αυτά που δεν γνωρίζουμε για τη Lenovo, μας μιλά ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, Γενικός Διευθυντής στη Lenovo Ελλάδας και Κύπρου.

    NW: H Lenovo είναι από τις ελάχιστες εταιρείες, σε παγκόσμιο επίπεδο, που απευθύνονται με τα προϊόντα τους τόσο σε επιχειρήσεις και σε επαγγελματίες, αλλά και στον τελικό καταναλωτή. Aπαιτεί σημαντικά περισσότερα resources η ικανοποίηση διαφορετικών μεταξύ τους πελατειακών ομάδων;

Παναγιώτης Μακρυνιώτης: Νομίζω, έχει αξία να δούμε την ιστορία από την αρχή. Πέρα από τις διαφορετικές προϊoντικές σειρές που απευθύνονται σε διαφορετικούς πελάτες, σημασία έχει να δούμε πώς εξελίχθηκε το brand Lenovo και η εταιρεία. To πρώτο milestone έλαβε χώρα το 2005, οπότε και ολοκληρώνεται η εξαγορά του business computing της IBM. Συνεπώς, εφαλτήριο για τη Lenovo είναι το «πάντρεμα» της δικής της τεχνολογίας με τα IBM PC, στα οποίο περιλαμβάνεται το ThinkPad brand που είναι από τα πιο iconic προϊόντα στην ιστορία των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Έτσι, ξεκινά να χτίζεται κάτι πολύ μεγάλο που ολοκληρώθηκε το 2014 με την εξαγορά του τμήματος Intel based servers της IBM, ενώ παράλληλα την ίδια χρονιά, γίνεται και η εξαγορά της Motorola. Πιο πρόσφατο milestone στην ιστορία της Lenovo, είναι όταν το 2017 ολοκληρώνεται το merger με τo PC κομμάτι της Fujitsu που επικεντρώνεται στην έρευνα, την ανάπτυξη, τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τις πωλήσεις Client Computing Devices (CCD) για την παγκόσμια αγορά Η / Υ.

Δεν είναι πολλά τα brand που έχουν στοχεύσει από τόσο νωρίς εκεί που θέλουν να καταλήξουν! Σήμερα, στo portfolio της Lenovo, μπορεί να βρει κανείς από έναν υπολογιστή και ένα οποιοδήποτε smart device, έως και υποδομές για τελικούς χρήστες αλλά και data center για τοπικές αλλά και διεθνής εταιρείες και μπορούμε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες προτάσεις και καινοτόμες λύσεις. Με την ενοποίηση όλων των διαθέσιμων δομών και τεχνολογιών που έχουμε στη διάθεσή μας, παρέχουμε τις περισσότερο ολοκληρωμένες λύσεις για να κάνουμε πράξη για αυτό που, εμείς στην Lenovo, ονομάζουμε “Intelligent Transformation”.

H ζωή μας αλλάζει, η καθημερινότητα αλλάζει, η εργασία μας αλλάζει. Ποιος είναι ο ρόλος μας; Να παρέχουμε με το τεχνολογικό υπόβαθρό μας το καλύτερο καταναλωτικό, αλλά και επαγγελματικό προϊόν μέσα από την καινοτομία.

    Την εποχή των «εκπτώσεων» και των προϊόντων hardware «υψηλής αξίας», που φτάνουν να μην ξεχωρίζουν μεταξύ τους, η Lenovo εμφανίζεται ανταγωνιστική και με προϊόντα υψηλής ποιότητας. Μιλήστε μας για το πώς επιτυγχάνετε ως εταιρεία να έχετε αυτές τις επιδόσεις. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν τη Lenovo να ξεχωρίζει; Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που καταξιώνουν το όνομα της εταιρείας στη συνείδηση των επαγγελματιών;

Η Lenovo είναι συνώνυμη με την τεχνολογία και την καινοτομία! Αξίζει να αναφέρουμε εδώ ότι το 1993 τα 1α laptop που χρησιμοποιήθηκαν στο διάστημα ήταν ThinkPad. To πρώτο CD-ROM και το πρώτο DVD-ROM και η πρώτη wireless antenna, τα πρώτα security chip για φορητές συσκευές – ένα χαρακτηριστικό που έχει ιδιαίτερη σημασία για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις – ενσωματώθηκαν και αυτά πρώτα σε ThinkPad laptop.

Η τοποθέτησή μας είναι τέτοια που μας επιτρέπει να παρέχουμε το κατάλληλο προϊόν στον κατάλληλο άνθρωπο. Για τον απλό χρήστη το ζητούμενο είναι χαρακτηριστικά όπως το μικρό βάρος, η φορητότητα, η δυνατότητα μετατροπής που έχουν τα convertible κλπ. Για έναν επαγγελματία βασικά ζητούμενα είναι η ταχύτητα, η μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας και η ανθεκτικότητα. Θέλω να τονίσω την στρατιωτικών προδιαγραφών ανθεκτικότητα που προσφέρει η Lenovo, γιατί για τους επαγγελματίες σημαντικός παράγοντας της επιλογής hardware είναι το «κόστος χρήσης», που σχετίζεται άμεσα με τα επιμέρους χαρακτηριστικά ενός προϊόντος, όπως είναι η αντοχή. Το να χάσει ένας επαγγελματίας χρόνο ή δεδομένα λόγω βλάβης του hardware του, αντιστοιχεί σε απώλεια χρημάτων. Ο επαγγελματίας που χρησιμοποιεί ένα laptop Lenovo, λαμβάνει μια επιπλέον αξία, γιατί θα μπορέσει να εργαστεί ό,τι και αν συμβεί, μέσα σε λογικά πλαίσια. Οπότε, το κόστος ενός ThinkPad για παράδειγμα, δεν προσδιορίζεται αποκλειστικά από την τιμή αγοράς του, καθώς πρέπει να συνυπολογιστεί σε αυτή το κέρδος που μπορεί να προέλθει μέσα από την απρόσκοπτη χρήση του.

Tα προϊόντα της σειράς ThinkPad κατασκευάζονται, ήδη από το 2007, με προδιαγραφές που καθορίζονται από Υπουργείο Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών με 20 συνολικά διαδικασίες επικύρωσης, σε 12 κατηγορίες. Μάλιστα, ένα fun fact, είναι ότι συχνά, για να αποδείξουμε την ανθεκτικότητα των Thinkpad, τα υποβάλλουμε σε stress tests όπου τα βρέχουμε ή τα βαπτίζουμε σε νερό, τα πετάμε στο πάτωμα κλπ. Θα μπορούσατε να ποτέ να φανταστείτε ότι αν χρησιμοποιήσετε ένα Thinkpad ως επιφάνεια κοπής λαχανικών στην κουζίνα σας, δεν θα πάθει τίποτα!

Αυτό σημαίνει στρατιωτικών προδιαγραφών ανθεκτικότητα!

    H Lenovo αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια μέσω σημαντικών εξαγορών, όπως αυτές που ήδη αναφέρατε (IBM PC Business, Motorola Mobility, Fujitsu PC Business). Είναι η τεχνογνωσία και η αναγνωρισιμότητα των brand που καθορίζει την κάθε εξαγορά ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; Θέλετε να μας δώσετε μια εκ των έσω ματιά του στρατηγικού πλάνου της Lenovo;

Θα ξεκινήσω από εκεί που μείναμε πριν. Το τμήμα των PC της Lenovo είναι ο αδιαμφισβήτητος παγκόσμιος ηγέτη σε πωλήσεις, με ρεκόρ μερίδιο αγοράς που ανήλθε σε 24,6% το τελευταίο τρίμηνο. Παράλληλα μπορούμε και αναπτύσσουμε το μέγεθος μας με κινήσεις, όπως οι εξαγορές της Motorola και των Intel based servers. To σκεπτικό, όπως αναφέραμε, είναι να τα «παντρέψουμε» ώστε να προσφέρουμε το Intelligent Transformation.

Το τρίτο μέρος της στρατηγικής μας είναι η επένδυση σε μικρότερες εταιρείες, σε startups, κ.ο.κ., οι οποίες έχουν στην κατοχή τους συγκεκριμένες τεχνολογίες. Το mindset πίσω από τις επενδύσεις αυτές, είναι να συμπληρώσουμε και να εξελίξουμε τα ήδη διαθέσιμα, άλλα και να εμπλουτίσουμε τη γκάμα των προϊόντων που διαθέτουμε, μέσα από το συνδυασμό των τεχνολογιών που έχουμε στην κατοχή μας. Αυτό αφορά τόσο τα προϊόντα που απευθύνονται στον απλό χρήστη, όσο και εκείνα προς τον επαγγελματία. Αυτή είναι η πορεία μας τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκόσμια, ενώ θα πρέπει να προσθέσουμε ότι δεν επαναπαυόμαστε, αλλά κοιτάμε γύρω μας το περιβάλλον και τις εξελίξεις για να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη κίνησή μας.

    NW: H Lenovo είναι από τις ελάχιστες εταιρείες, σε παγκόσμιο επίπεδο, που απευθύνονται με τα προϊόντα τους τόσο σε επιχειρήσεις και σε επαγγελματίες, αλλά και στον τελικό καταναλωτή. Aπαιτεί σημαντικά περισσότερα resources η ικανοποίηση διαφορετικών μεταξύ τους πελατειακών ομάδων;

Παναγιώτης Μακρυνιώτης: Νομίζω, έχει αξία να δούμε την ιστορία από την αρχή. Πέρα από τις διαφορετικές προϊoντικές σειρές που απευθύνονται σε διαφορετικούς πελάτες, σημασία έχει να δούμε πώς εξελίχθηκε το brand Lenovo και η εταιρεία. To πρώτο milestone έλαβε χώρα το 2005, οπότε και ολοκληρώνεται η εξαγορά του business computing της IBM. Συνεπώς, εφαλτήριο για τη Lenovo είναι το «πάντρεμα» της δικής της τεχνολογίας με τα IBM PC, στα οποίο περιλαμβάνεται το ThinkPad brand που είναι από τα πιο iconic προϊόντα στην ιστορία των ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Έτσι, ξεκινά να χτίζεται κάτι πολύ μεγάλο που ολοκληρώθηκε το 2014 με την εξαγορά του τμήματος Intel based servers της IBM, ενώ παράλληλα την ίδια χρονιά, γίνεται και η εξαγορά της Motorola. Πιο πρόσφατο milestone στην ιστορία της Lenovo, είναι όταν το 2017 ολοκληρώνεται το merger με τo PC κομμάτι της Fujitsu που επικεντρώνεται στην έρευνα, την ανάπτυξη, τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τις πωλήσεις Client Computing Devices (CCD) για την παγκόσμια αγορά Η / Υ.

Δεν είναι πολλά τα brand που έχουν στοχεύσει από τόσο νωρίς εκεί που θέλουν να καταλήξουν! Σήμερα, στo portfolio της Lenovo, μπορεί να βρει κανείς από έναν υπολογιστή και ένα οποιοδήποτε smart device, έως και υποδομές για τελικούς χρήστες αλλά και data center για τοπικές αλλά και διεθνής εταιρείες και μπορούμε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες προτάσεις και καινοτόμες λύσεις. Με την ενοποίηση όλων των διαθέσιμων δομών και τεχνολογιών που έχουμε στη διάθεσή μας, παρέχουμε τις περισσότερο ολοκληρωμένες λύσεις για να κάνουμε πράξη για αυτό που, εμείς στην Lenovo, ονομάζουμε “Intelligent Transformation”.

H ζωή μας αλλάζει, η καθημερινότητα αλλάζει, η εργασία μας αλλάζει. Ποιος είναι ο ρόλος μας; Να παρέχουμε με το τεχνολογικό υπόβαθρό μας το καλύτερο καταναλωτικό, αλλά και επαγγελματικό προϊόν μέσα από την καινοτομία.

    Την εποχή των «εκπτώσεων» και των προϊόντων hardware «υψηλής αξίας», που φτάνουν να μην ξεχωρίζουν μεταξύ τους, η Lenovo εμφανίζεται ανταγωνιστική και με προϊόντα υψηλής ποιότητας. Μιλήστε μας για το πώς επιτυγχάνετε ως εταιρεία να έχετε αυτές τις επιδόσεις. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν τη Lenovo να ξεχωρίζει; Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που καταξιώνουν το όνομα της εταιρείας στη συνείδηση των επαγγελματιών;

Η Lenovo είναι συνώνυμη με την τεχνολογία και την καινοτομία! Αξίζει να αναφέρουμε εδώ ότι το 1993 τα 1α laptop που χρησιμοποιήθηκαν στο διάστημα ήταν ThinkPad. To πρώτο CD-ROM και το πρώτο DVD-ROM και η πρώτη wireless antenna, τα πρώτα security chip για φορητές συσκευές – ένα χαρακτηριστικό που έχει ιδιαίτερη σημασία για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις – ενσωματώθηκαν και αυτά πρώτα σε ThinkPad laptop.

Η τοποθέτησή μας είναι τέτοια που μας επιτρέπει να παρέχουμε το κατάλληλο προϊόν στον κατάλληλο άνθρωπο. Για τον απλό χρήστη το ζητούμενο είναι χαρακτηριστικά όπως το μικρό βάρος, η φορητότητα, η δυνατότητα μετατροπής που έχουν τα convertible κλπ. Για έναν επαγγελματία βασικά ζητούμενα είναι η ταχύτητα, η μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας και η ανθεκτικότητα. Θέλω να τονίσω την στρατιωτικών προδιαγραφών ανθεκτικότητα που προσφέρει η Lenovo, γιατί για τους επαγγελματίες σημαντικός παράγοντας της επιλογής hardware είναι το «κόστος χρήσης», που σχετίζεται άμεσα με τα επιμέρους χαρακτηριστικά ενός προϊόντος, όπως είναι η αντοχή. Το να χάσει ένας επαγγελματίας χρόνο ή δεδομένα λόγω βλάβης του hardware του, αντιστοιχεί σε απώλεια χρημάτων. Ο επαγγελματίας που χρησιμοποιεί ένα laptop Lenovo, λαμβάνει μια επιπλέον αξία, γιατί θα μπορέσει να εργαστεί ό,τι και αν συμβεί, μέσα σε λογικά πλαίσια. Οπότε, το κόστος ενός ThinkPad για παράδειγμα, δεν προσδιορίζεται αποκλειστικά από την τιμή αγοράς του, καθώς πρέπει να συνυπολογιστεί σε αυτή το κέρδος που μπορεί να προέλθει μέσα από την απρόσκοπτη χρήση του.

Tα προϊόντα της σειράς ThinkPad κατασκευάζονται, ήδη από το 2007, με προδιαγραφές που καθορίζονται από Υπουργείο Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών με 20 συνολικά διαδικασίες επικύρωσης, σε 12 κατηγορίες. Μάλιστα, ένα fun fact, είναι ότι συχνά, για να αποδείξουμε την ανθεκτικότητα των Thinkpad, τα υποβάλλουμε σε stress tests όπου τα βρέχουμε ή τα βαπτίζουμε σε νερό, τα πετάμε στο πάτωμα κλπ. Θα μπορούσατε να ποτέ να φανταστείτε ότι αν χρησιμοποιήσετε ένα Thinkpad ως επιφάνεια κοπής λαχανικών στην κουζίνα σας, δεν θα πάθει τίποτα!

Αυτό σημαίνει στρατιωτικών προδιαγραφών ανθεκτικότητα!

    H Lenovo αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια μέσω σημαντικών εξαγορών, όπως αυτές που ήδη αναφέρατε (IBM PC Business, Motorola Mobility, Fujitsu PC Business). Είναι η τεχνογνωσία και η αναγνωρισιμότητα των brand που καθορίζει την κάθε εξαγορά ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; Θέλετε να μας δώσετε μια εκ των έσω ματιά του στρατηγικού πλάνου της Lenovo;

Θα ξεκινήσω από εκεί που μείναμε πριν. Το τμήμα των PC της Lenovo είναι ο αδιαμφισβήτητος παγκόσμιος ηγέτη σε πωλήσεις, με ρεκόρ μερίδιο αγοράς που ανήλθε σε 24,6% το τελευταίο τρίμηνο. Παράλληλα μπορούμε και αναπτύσσουμε το μέγεθος μας με κινήσεις, όπως οι εξαγορές της Motorola και των Intel based servers. To σκεπτικό, όπως αναφέραμε, είναι να τα «παντρέψουμε» ώστε να προσφέρουμε το Intelligent Transformation.

Το τρίτο μέρος της στρατηγικής μας είναι η επένδυση σε μικρότερες εταιρείες, σε startups, κ.ο.κ., οι οποίες έχουν στην κατοχή τους συγκεκριμένες τεχνολογίες. Το mindset πίσω από τις επενδύσεις αυτές, είναι να συμπληρώσουμε και να εξελίξουμε τα ήδη διαθέσιμα, άλλα και να εμπλουτίσουμε τη γκάμα των προϊόντων που διαθέτουμε, μέσα από το συνδυασμό των τεχνολογιών που έχουμε στην κατοχή μας. Αυτό αφορά τόσο τα προϊόντα που απευθύνονται στον απλό χρήστη, όσο και εκείνα προς τον επαγγελματία. Αυτή είναι η πορεία μας τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκόσμια, ενώ θα πρέπει να προσθέσουμε ότι δεν επαναπαυόμαστε, αλλά κοιτάμε γύρω μας το περιβάλλον και τις εξελίξεις για να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη κίνησή μας.


    H Lenovo είναι μια από τις πρωταγωνίστριες στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Μιλήστε μας για αυτά που σας διαφοροποιούν ως εταιρεία από τους ανταγωνιστές σας.

Κάποτε λέγαμε, «Ι.Τ.» και εννοούσαμε Information Technology. To «Ι.Τ.» για τη Lenovo δε σημαίνει αυτό. Θέλουμε να αλλάξουμε την έννοια του Ι.Τ. από Information Τechnology σε Intelligent Transformation. Το Ιntelligent Transformation βασίζεται σε αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως αυτές της τεχνητής νοημοσύνης, της επαυξημένης πραγματικότητας, του ΙοΤ, του blockchain και του 5G connectivity. Η Lenovo, διεθνώς, είναι leader σε όλες αυτές τις κατηγορίες. Οι συνεργασίες που χτίζουμε όλα αυτά τα χρόνια, έχουν σαν αποτέλεσμα η Lenovo αυτή τη στιγμή να είναι σε θέση να παρέχει το μεγαλύτερο portfolio λύσεων στον κόσμο. Αυτό μόνο να αναλογιστεί κανείς, είναι αρκετό για να καταλάβει ότι είμαστε σε θέση να μπορούμε να προσφέρουμε τα καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα πακέτα, όσον αφορά τον έξυπνο μετασχηματισμό.

    Οι φορητές συσκευές ως access points έχουν μετασχηματίσει υπηρεσίες και προϊόντα. Ποιες είναι οι τάσεις που διαμορφώνονται με τη διεύρυνση του IoT; Είναι κάτι χειροπιαστό ή ακόμη κινούμαστε σε φιλολογικό επίπεδο; Ποιος πιστεύετε ότι μπορεί να είναι ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης μεσοπρόθεσμα, στην πράξη;

Μια από τις εκθέσεις που έχω επισκεφθεί περισσότερο είναι το MWC στη Βαρκελώνη. Ήδη, πριν από πέντε ή και επτά χρόνια, ένα από τα κυρίαρχα θέματα στην MWC ήταν το IoT. Το IoT το έχουμε ακούσει πολύ και από πολλούς, αλλά λίγοι έχουν καταφέρει να ενοποιήσουν όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες, να τις συνδυάσουν, για να προσφέρουν κάτι ολοκληρωμένο. Συμφωνώ στο ότι, για το ΙοΤ πολλοί μιλούν, πολλοί έχουν προσπαθήσει να προσφέρουν προϊόντα πάνω σε αυτό, αλλά ελάχιστοι έχουν καταφέρει να δώσουν κάτι επί τους ουσίας.

Αυτό που θέλουμε να κάνουμε και αυτό που μας διαφοροποιεί, εντέλει, είναι να οδηγούμε στην εξέλιξη του interaction μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, το οποίο μεταβιβάζεται σε interaction μεταξύ μηχανών.

Συλλέγοντας το σύνολο των διαθέσιμών πληροφοριών ξεκινώντας από τα κινητά που γνωρίζουν τα πάντα, σχεδόν, για εμάς - όπως την τοποθεσία μας και το ιστορικό της– για να καταλήξουμε στα οικιακά smart hub, στόχος είναι η αυτοματοποιημένη επεξεργασία τους, με σκοπό τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας χρήσης. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο αν υπάρχει η υποδομή για την αξιοποίηση της συλλογής των πληροφοριών που είναι διαθέσιμες. Στη Lenovo διαθέτουμε το οικοσύστημα που είναι απαραίτητο για να παρέχουμε κάθετες λύσεις IoT.

    Υπολογίζεται ότι, έως το 2025, το 75% των εργαζομένων σε παγκόσμιο επίπεδο θα αποτελείται από τους Millennials και τη gen Z, οι οποίοι θα εργάζονται κατά κόρον απομακρυσμένα. Πώς υποστηρίζει η Lenovo την παραγωγικότητα αυτών των γενεών, την ποιότητα της εργασίας τους και πώς τους προφυλάσσει on the gο;

Οι αλλαγές στις αντιλήψεις μας για την εργασία και την παραγωγικότητα είναι ραγδαίες. Οι περισσότερες επιχειρήσεις συμφωνούν ότι το μέλλον της εργασίας θα είναι βασισμένο στην τεχνολογία. Στη Lenovo ξεκινούμε από το μέλλον για να διαμορφώνουμε το παρόν. Με δεδομένες τις τάσεις στο περιβάλλον εργασίας όπως αυτές διαμορφώνονται τα επόμενα χρόνια, δουλεύουμε τώρα για να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις που θα φτάσουν στο αποκορύφωμα τους σε μερικά χρόνια από τώρα.

Ήδη, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες ο χώρος του μέσου γραφείου έχει μειωθεί πάνω από 30%, ενώ πάνω από το 50% των μόνιμων εργαζόμενων στις ΗΠΑ έχουν δυνατότητα εργασίας από απόσταση μέσω telecommuting, ενώ τα conference rooms αποτελούν κατά 30% το βασικό χώρο εργασίας πολλών εταιρειών.

Η ασφάλεια και η προστασία δεδομένων είναι ένα από τα key elements που έχουν ήδη μεγάλη σημασία τόσο για τους επαγγελματίες, αλλά και τις εταιρείες, σε αυτό το νέο περιβάλλον. Η ασφαλή εργασία από απόσταση προϋποθέτει τόσο το κατάλληλο λογισμικό προστασίας ενάντια σε οποιαδήποτε κακόβουλη ενέργεια μέσω internet, όσο και λύσεις που επιτρέπουν στον χρήστη να μπορεί να δουλεύει σε δημόσιους χώρους, με τη σιγουριά ότι τα αρχεία του παραμένουν ιδιωτικά! Έτσι, τα νέα Lenovo παρέχουν τη δυνατότητα μέσω AI να αναγνωρίσει ο υπολογιστής εάν κάποιος κοιτάζει την οθόνη σου και να την κλείσει αυτόματα σε περίπτωση που -για παράδειγμα- ο συνεπιβάτης σου στην πτήση αποφασίσει ότι θέλει να διαβάσει τα mail σου!

Είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε πλήρως την απομακρυσμένη εργασία, είτε αυτή γίνεται on the go, είτε μέσω σύνδεσης σε ένα δημόσιο ανοικτό δίκτυο Wi-Fi. Αυτό είναι το μέλλον που διαμορφώνεται και εμείς μπορούμε να το προσφέρουμε ήδη από σήμερα, μέσα από συγκεκριμένες τεχνολογίες, υπηρεσίες και υποδομές.

    Η Lenovo έχει αναλάβει μεγάλου ενδιαφέροντος έργα για σημαίνουσες εταιρείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Μπορείτε να μας μιλήσετε για κάποια από αυτά που θεωρείτε ξεχωριστά;

Είμαστε στην πραγματικά ευχάριστη θέση να έχουμε στο ενεργητικό μας κάποια μεγάλα projects, γεγονός που μας κάνει περιφανούς και που είναι αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι πελάτες μας και της σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης όλης της τοπικής ομάδας της Lenovo. Κάποια παραδείγματα από δουλειές μας στην Ελλάδα που δείχνουν τις δυνατότητες της Lenovo, είναι η εγκατάσταση Lenovo ThinkServer για το Disaster Recovery site του Υπουργείου Παιδείας στο Λούρο, το οποίο χρησιμοποιεί την ενέργεια που παράγεται από την υδατόπτωση για την λειτουργία & ψύξη των συστημάτων. Αλλά και η συμφωνία - πλαίσιο που έχουμε κάνει με τον OTE για αγορά desktop & notebook, περιφερειακών, και υπηρεσιών υποστήριξης για όλη την Ελλάδα.

Ένα από τα αγαπημένα μου παραδείγματα από το εξωτερικό, είναι αυτό του Mare Nostrum 4, του υπερυπολογιστή που βρίσκεται στο Barcelona Supercomputing Center, ανήκει στο Polytechnic University της Καταλονίας στην Ισπανία και χρησιμοποιείται σε έρευνες για το ανθρώπινο γονιδιώμα, τις πρωτεϊνών, σε αστροφυσικές προσομοιώσεις, στην πρόγνωση του καιρού, στη γεωλογική ή γεωφυσική μοντελοποίηση και στο σχεδιασμό νέων φαρμάκων. Ο υπερυπολογιστής, στο General Purpose Block του, περιλαμβάνει 48 racks με 3,456 Lenovo ThinkSystem SD530 compute nodes και 165,888 processors με μνήμη που ανέρχεται σε 390 terabytes και peak performance που φτάνει τα 11.15 petaflops. Για να καταλάβουμε λίγο αυτά τα αστρονομικά νούμερα, το MareNostrum 4 είναι 11.000 φορές πιο ισχυρό από ένα ThinkPad X1 Carbon laptop!

    Είσαι ένας νέος άνθρωπος, στο τιμόνι μιας εκ των σημαντικότερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας στη βιομηχανία του I.T. Ποια είναι τα επόμενα βήματα για τη Lenovo Ελλάδος και για εσένα προσωπικά;

H παγίδα εδώ είναι να φτάσει κάποιος να φορά παρωπίδες και να μην μπορεί να διακρίνει τις τάσεις όπως αυτές διαμορφώνονται. Πρέπει να είμαστε σε θέση να βλέπουμε το βιβλίο μπροστά μας και όχι μια σελίδα μόνο από αυτό. Προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη φρεσκάδα της ματιάς, η οποία είναι αυτή που μας έφερε στη Lenovo. Και να κρατήσουμε όσο το δυνατό περισσότερο γίνεται την επιθυμία να αλλάξουμε τα πράγματα που επιθυμούμε, για να μπορέσουμε να φτάσουμε τη Lenovo στο μέγιστο βαθμό διαφοροποίησης σε σχέση με τους άλλους μεγάλους κατασκευαστές υπολογιστών. Αυτός για μένα είναι ο τρόπος για να μετατρέψουμε το I.T. σε Intelligent Transformation.

Αυτό προσπαθώ να κάνω εγώ και οι συνάδελφοί μου στην εταιρεία, σε κάθε επίπεδο, ακόμη και στην επικοινωνία και στην προβολή της εταιρείας, πάντα σε σχέση με τις αξίες που διαφοροποιούν τη Lenovo από τον ανταγωνισμό της. Δεν μιλάμε απλά για τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές, αλλά για το σύνολο των αξιών και τις καινοτομίες που πρεσβεύει η Lenovo.

    Σχετικά με τη Lenovo
    H Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) είναι μια εταιρεία αξίας $45 δισεκατομμυρίων που ανήκει στη λίστα Fortune 500, με όραμα να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στο Intelligent Transformation μέσω έξυπνων συσκευών και υποδομής που προσφέρουν την βέλτιστη εμπειρία χρήσης. Η Lenovo κατασκευάζει ένα από τα ευρύτερα χαρτοφυλάκια προϊόντων συνδεδεμένων συσκευών στον κόσμο, που περιλαμβάνει smartphones (Motorola), tablets, PCs (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) και workstations καθώς και συσκευές AR/VR και λύσεις smart home/office. Οι λύσεις data center επόμενης γενιάς (ThinkSystem, ThinkAgile) δημιουργούν την υπολογιστική ισχύ για τις συνδέσεις που αλλάζουν τις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Η Lenovo εργάζεται με σκοπό να εμπνεύσει το διαφορετικό στον καθένα και να χτίσει ένα εξυπνότερο μέλλον στο οποίο όλοι θριαμβεύουν.
    www.lenovo.com

netweek (T. 425)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778