netweek - COVID-19: O ρόλος του e-καταναλωτή στην περίοδο της κρίσης

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Ο βίαιος ψηφιακός μετασχηματισμός και η επόμενη μέρα

COVID-19: O ρόλος του e-καταναλωτή στην περίοδο της κρίσης

27 Απριλίου 2020 | 16:00 Γράφει ο Σπύρος  Πιστικός Topics: E-commerce

Στη συμβολή του συστήματος crisis analytics «e-καταναλωτής» στις μέρες της κρίσης του κορονοϊού αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Warply, Γιάννης Δοξαράς, στον Γιάννη Ριζόπουλο, στο πλαίσιο των Community Talks του Netweek.

«Είχαμε λανσάρει προ κρίσης ένα σύστημα crisis analytics μαζί με το υπουργείο Ανάπτυξης, τον e-καταναλωτή. Αυτό το σύστημα στον καιρό της κρίσης υπήρξε πάρα πολύ σημαντικό για την ανίχνευση της μεταβολής των τιμών και για να προσδιορίσουμε αν υπάρχει αισχροκέρδεια, οπότε αυτό το σύστημα ήρθε την ώρα που το χρειαζόμασταν. Αυτό το σύστημα αναβαθμίζεται. Δεδομένα από αυτό το σύστημα και από άλλες πηγές δεδομένων έχουμε δώσει και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η έκρηξη του e-commerce
Αναφορικά με την επόμενη μέρα μετά τον κορονοϊό, εκτίμησε ότι μπαίνουμε σε μία «κατάσταση on/off» που θα διαρκέσει 16-18 μήνες, δημιουργώντας μία νέα πραγματικότητα, ενώ αναφερόμενος στο ηλεκτρονικό εμπόριο παρατήρησε ότι η πίτα ξαναμοιράζεται, καθώς ένα κομμάτι που παγκοσμίως δεν ξεπερνούσε σε καμία χώρα το 10% του λιανεμπορίου, αυτήν τη στιγμή κινείται στο 20-30%, ενώ τα φυσικά σημεία πώλησης και ο κλάδος Horeca πλήττονται δραματικά. Ο ίδιος έκανε λόγο για έναν βίαιο ψηφιακό μετασχηματισμό που δημιουργεί νέους πελάτες, ενώ ειδικά για τη χώρα μας τόνισε: «Οι άνθρωποι είναι εξοικειωμένοι με το πώς συμπεριφέρονται online, με το πώς κατεβάζουν εφαρμογές που τους βοηθούν στην καθημερινότητά τους, και το πιο ενδιαφέρον είναι αυτός ο μετασχηματισμός της ελληνικής διοίκησης, που μέσα σε πάρα πολύ λίγες μέρες έδωσε ηλεκτρονικές υπηρεσίες στους πολίτες».

Νέα μοντέλα ψηφιακών πληρωμών
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη σημαντική αύξηση των ψηφιακών πληρωμών, προβλέποντας ότι θα δούμε καινούργια μοντέλα και υπογραμμίζοντας τις αλλαγές που καταγράφονται ως προς την ευκολία ενός επαγγελματία να δεχθεί ψηφιακές συναλλαγές, με τη δυνατότητα push payments ή με πιο απλά μοντέλα LFC τεχνολογιών. «Όλο αυτό το πράγμα θα δώσει παραπάνω δεδομένα πληρωμών, από τα οποία μπορεί να δημιουργηθούν καινούργια επιχειρηματικά μοντέλα και θα δημιουργηθούν και πολύ πρωτότυπα μοντέλα για τους εμπόρους που θα μπορούν πολύ πιο εύκολα να έχουν στοιχεία σε πραγματικό χρόνο», εξήγησε.

Το κεφάλαιο blockchain
Σχετικά με τη χρήση του blockchain, εκτίμησε πως μία τέτοια υποδομή μπορεί να δουλέψει πολύ, λόγω των θεμάτων ιδιωτικότητας που υπάρχουν αναφορικά με τους ανθρώπους που έχουν νοσήσει από τον κορονοϊό. «Αυτό θα το χρειαστούμε όταν ανοίξουν οι διεθνείς πτήσεις και θα πρέπει κάποιος να έχει μία ψηφιακή ταυτότητα ή διαβατήριο για να ταξιδέψει.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778