netweek - Konica Minolta Digital Image Square (DIS): Παραγωγικότητα, γνώση, “εργαλεία” πώλησης

Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Konica Minolta Digital Image Square (DIS): Παραγωγικότητα, γνώση, “εργαλεία” πώλησης

15 Δεκεμβρίου 2016 | 09:33 Γράφει το NetWeek  Team Topics: IT Industry

Σε μια προσπάθεια να υποστηρίξει πολυεπίπεδα όσο και αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις-πελάτες, αλλά και τους συνεργάτες της, προσφέροντάς τους μια ολοκληρωμένη προσέγγιση μέσω της μετάδοσης γνώσης και ιδεών που οι ίδιοι θα είναι σε θέση να κεφαλαιοποιήσουν προς όφελός τους, η Konica Minolta Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλάς Α.Ε. εγκαινίασε πρόσφατα στις εγκαταστάσεις της στην Μεταμόρφωση Αττικής, το Digital Image Square (DIS).

Στο DIS “φιλοξενούνται” τα τελευταίας γενιάς πολυμηχανήματα και οι παραγωγικές μηχανές της Konica Minolta, καθώς επίσης και αντίστοιχος εξοπλισμός που αφορά σε βιομηχανικές εφαρμογές εκτύπωσης και διαχείρισης ψηφιακών εγγραφών.

Το customer care σε άλλο επίπεδο!
Όπως εξηγεί ο κ. Αλέξανδρος Ζοβόλιας, Διευθυντής Marketing της Konica Minolta Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλάς: “Το Digital Image Square αποτελεί ένα concept που ξεκίνησε στην Ιαπωνία, ωστόσο με ορισμένες παραλλαγές το προσαρμόσαμε στα ελληνικά δεδομένα. Θα πρέπει να σημειώσω πως δεν θα πρέπει να εκληφθεί ως ένας ακόμη εκθεσιακός χώρος, αλλά αντιθέτως πρόκειται για μια μόνο από τις χρήσεις του. Κι αυτό, καθώς θεωρούμε πως απευθύνεται να καλύψει ένα τρίπτυχο αναγκών, πάντοτε υπό το πρίσμα των επιχειρήσεων-πελατών, καθώς στο συγκεκριμένο χώρο οι ενδιαφερόμενοι θα είναι σε θέση να δοκιμάσουν σε πραγματικές συνθήκες προσωποποιημένα δείγματα που σχετίζονται με τον “πυρήνα” των δραστηριοτήτων τους προκειμένου να κατασταλάξουν στην λύση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Ταυτόχρονα, σε συνάρτηση με τα άλλα δύο DIS που διαθέτει η εταιρεία -στην ίδια, με εμάς οργανικά, γεωγραφική περιοχή- και τα οποία εδρεύουν στη Βαρσοβία και στο Ζάγκρεμπ επιχειρούμε να συγχρονιστούμε προκειμένου να αναπτύξουμε ένα ενιαίο δίκτυο, στο οποίο κάθε ένας διακρίνεται από εξειδίκευση σε ξεχωριστούς τομείς, αξιοποιώντας την παραγόμενη τεχνογνωσία ώστε να μεταφερθεί σε πελάτες ενός εκ των τριών DIS. Παράλληλα, θα επιχειρήσουμε να προάγουμε την επιχειρηματική δραστηριότητα, το business της επιχείρησης-πελάτη μας μέσω της διαδικασίας διαρκούς εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των στελεχών του. Με ποιο τρόπο;

Μέσω του σχεδιασμού και της διεξαγωγής ποικίλων δωρεάν σεμιναρίων (workshops) τα οποία είτε θα έχουν άμεση συνάφεια με τον χώρο μας (λ.χ. το είδος και την ποιότητα των χαρτιών της αγοράς, project management κ.ά.) ή να προσφέρουμε χρηστικές ιδέες-εργαλεία που θα εξελίξουν περαιτέρω την καθημερινή επιχειρηματική όσο και εμπορική διάστασή και λειτουργία του πελάτη. Απώτερος σκοπός μας είναι να ενδυναμώσουμε την σχέση με τους υφιστάμενους όσο και δυνητικούς πελάτες, προσφέροντάς τους μια ολοκληρωμένη προσέγγιση μέσω της μετάδοσης απτής γνώσης, αλλά και ιδεών που με τη σειρά τους οι ίδιοι θα είναι σε θέση να κεφαλαιοποιήσουν προς όφελός τους.

Δεν σας κρύβω πως στα απώτερα σχέδιά μας είναι να καταφέρουμε να λανσάρουμε μια οργανωμένη εκδοχή δραστηριοτήτων που θα προάγουν την αριστεία και την γνώση. Ξέρετε, το αντιμετωπίζουμε ως μια ανταπόδοση προς τους συνεργάτες και τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλλουν όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στο εγχώριο επιχειρηματικό τοπίο”.

Εκτός από hardware, έμφαση και σε ΙΤ oriented λύσεις
Σήμερα, η Konica Minolta Επιχειρηματικές Λύσεις Ελλάς Α.Ε. διαθέτει τουλάχιστον 3.100 πελάτες, οι οποίοι διακρίνονται σε τέσσερις κύριες κατηγορίες: Τους συνεργάτες - μεταπωλητές, τα key accounts όπου συμπεριλαμβάνονται οι μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμοί του ιδιωτικού αλλά και δημόσιου τομέα, το Β2Β τμήμα στο οποίο και υπάγονται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς επίσης και ο τομέας των επαγγελματικών εκτυπώσεων και γραφικών τεχνών. Η κύρια έμφασή της δίνεται στα έγχρωμα Α3 συστήματα, αλλά και στα production printing μηχανήματα που ανταποκρίνονται σε απαιτήσεις υψηλής έντασης και προηγμένης ποιότητας. Παρόλα αυτά, το τελευταίο χρονικό διάστημα η εταιρεία επιχειρεί να μετασχηματιστεί ώστε να προσφέρει περισσότερο ΙΤ oriented λύσεις.

Πόσο, μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία ένα σημαντικό μέρος της αγοράς έχει υιοθετήσει paperless λογική και εμφανίζεται έντονα η ανάγκη της ψηφιοποίησης. Ένας ακόμη από τους τομείς αυξημένου ενδιαφέροντος για την Konica Minolta είναι και το enterprise indexing. “Αναλογιστείτε, απλά, σαν να έχετε στην επιχείρησή σας ένα εταιρικό εργαλείο αναζήτησης με ιδιαίτερα ανεπτυγμένες δυνατότητες ανεύρεσης αρχείων, κειμένων κ.ο.κ. που σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα βρίσκει και θα ανακτά ότι υλικό σας ενδιαφέρει, εξοικονομώντας σας κόπο, χρόνο και χρήμα, ενισχύοντας ταυτόχρονα το βαθμό παραγωγικότητας των εργαζομένων”, επισημαίνει ο κ. Ζοβολιάς.

Έχοντας συμπληρώσει 45 χρόνια στην ελληνική αγορά, η Konica Minolta αποδεικνύει εμπράκτως και με επενδύσεις της τάξεως των 350.000 ευρώ (για την διαμόρφωση του DIS) σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, πως το ενδιαφέρον της παραμένει έντονο όσο και ενεργό, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει την δέσμευσή της για την δυναμική της παρουσία και κατά τα επόμενα χρόνια στο εγχώριο τοπίο. Παράλληλα, η εταιρεία απασχολεί 72 άτομα και διαθέτει 110 συνεργάτες, οι οποίοι με τη σειρά τους κινούν το επιχειρείν σε τοπικό επίπεδο, συνεισφέροντας σημαντικά στην εκεί οικονομία, απασχόληση και ανάπτυξη.

netweek (T. 399)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778