netweek - Όμιλος bluegr Hotels & Resorts: Προσωποποιημένες εμπειρίες και υπηρεσίες για τους φιλοξενούμενους

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Όμιλος bluegr Hotels & Resorts: Προσωποποιημένες εμπειρίες και υπηρεσίες για τους φιλοξενούμενους

7 Φεβρουαρίου 2017 | 10:44 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: Τουρισμός

Βασίλης Μπάρμπας, Διευθυντής Πληροφορικής του ομίλου bluegr Hotels & Resorts

Η υιοθέτηση μιας light μορφής data analytics συστήματος για την συγκέντρωση και αξιοποίηση ουσιαστικών στοιχείων των επισκεπτών, η υλοποίηση ενός στρατηγικού πλάνου μείωσης του ΙΤ κόστους, η αναγκαιότητα για την ψηφιοποίηση των αρχείων, υφιστάμενων αλλά και παλαιότερων, χαρακτηρίζονται ως άμεσου ενδιαφέροντος projects για τον όμιλο bluegr Hotels & Resorts.

Ο όμιλος bluegr Hotels & Resorts λειτουργεί μερικά από τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, στηριζόμενος στους 3 πυλώνες του ποιοτικού τουρισμού: Εξαιρετικές τοποθεσίες, μοναδικές υπηρεσίες, αυθεντικές εμπειρίες. Τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Ελλάδα είναι το Minos Beach art hotel, το Sensimar Minos Palace hotel & suites και το Candia Park village στην Κρήτη, το Life Gallery athens στην Αθήνα καθώς και το Sunprime Miramare Park suites & villas στη Ρόδο. Η ποικιλία των ξενοδοχείων bluegr απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό που αναζητά αξέχαστες διακοπές που συνδυάζουν χαλάρωση και ευεξία, δουλειά και διασκέδαση, οικογενειακή διασκέδαση και ρομαντισμό αντίστοιχα. Εν ολίγοις, μια εμπειρία που θα θυμούνται πάντοτε.

Θετική αποτίμηση το 2016 - Αισιόδοξα μηνύματα για το 2017
To 2016 έκλεισε με θετικό πρόσημο για την εταιρεία, καθώς καταγράφηκε αύξηση του τουριστικού ρεύματος τόσο προς τη χώρα μας συνολικά όσο και προς τους προορισμούς που η εταιρεία διαθέτει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις (Αθήνα, Κρήτη, Ρόδος). Μάλιστα, τα ξενοδοχεία της αλυσίδας καταφέρνουν και επιτυγχάνουν ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό (παραπάνω από 40%) επαναληψιμότητας των πελατών τους, σε πλείστες περιπτώσεις δύο φορές το χρόνο και με σημαντικό rotation, εκκινώντας από couples only και εν συνεχεία μεταπηδώντας σε family και luxury διαμονή, ανάλογα την εξέλιξη της οικογενειακής ή ακόμη και οικονομικής τους κατάστασης. Αισιόδοξα δείχνουν να είναι τα μηνύματα σε ότι αφορά και το τρέχον έτος σχετικά με τον τουρισμό, γεγονός που αναμένεται να καρπωθεί ως ένα βαθμό και η bluegr Hotels & Resorts. Σχετικά με το σημείο διαφοροποίησης των ξενοδοχείων του, ο κ. Βασίλης Μπάρμπας, Διευθυντής Πληροφορικής του ομίλου bluegr Hotels & Resorts θεωρεί πως είναι η συνολική εμπειρία που απολαμβάνει ο φιλοξενούμενος. “Ξέρετε, για εμάς δεν υπάρχουν πελάτες, αλλά φιλοξενούμενοι και η συγκεκριμένη προσέγγιση μας βοηθά να σχεδιάζουμε και παρέχουμε προσωποποιημένες εμπειρίες και υπηρεσίες. Σε αυτή την διαμορφούμενη πραγματικότητα, η τεχνολογία παίζει καίριο ρόλο. Σήμερα, το ΙΤ αφουγκράζεται τις ιδιαίτερες απαιτήσεις (και ανάγκες) της εταιρείας και προσπαθεί να τις υλοποιήσει, δημιουργώντας καινοτόμες υπηρεσίες. Πλέον, το σύγχρονο πληροφοριακό περιβάλλον στις επιχειρήσεις αναπτύσσεται έχοντας ως γνώμονά του την ικανοποίηση των επιχειρηματικών αναγκών, ακολουθώντας μια λογική “driven by business””.

Ενδιαφέρον για Data analytics - Νωρίς ακόμη για IoT
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός που λαμβάνει ολοένα και πιο έντονα “σάρκα και οστά” σήμερα, αναδεικνύει -μεταξύ άλλων- και τη σταδιακή μεταμόρφωση των τάσεων που ισχύουν και στον τουριστικό κλάδο και δη σε μια σειρά από θέματα, όπως λ.χ. αυτά της εμπεριστατωμένης πληροφόρησης, της ταχύτητας εξυπηρέτησης, καθώς επίσης και της σημασίας που δίνουν οι πελάτες σε αρκετές λεπτομέρειες που παίζουν σημαντικό ρόλο για τους ίδιους.

Η διαδικασία για την ανάπτυξη και τη δημιουργία προσωποποιημένων requests πέραν όλων των άλλων απαιτεί βαθιά γνώση του πελάτη. Στοιχείο, το οποίο σε μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τουρισμό υψηλής ποιότητας κρίνεται ως αρκούντως σημαντικό και από την έγκαιρη γνώση του μπορεί να κριθεί (θετικά ή αρνητικά) το τελικό αποτέλεσμα. Υπό αυτό το πρίσμα, ο όμιλος bluegr Hotels & Resorts αναμένεται εντός του τρέχοντος έτους να υιοθετήσει μια light μορφή data analytics συστήματος για την συγκέντρωση και αξιοποίηση ορισμένων ουσιαστικών στοιχείων για την ακόμη πιο αποδοτική λειτουργία των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεών του.

Κατ’ αυτό τον τρόπο θα υπάρχει απόλυτη καταγραφή όσο και γνώση για τους υπάρχοντες, επαναλαμβανόμενους επισκέπτες όσο και για τους καινούριους. Την ίδια στιγμή, ο όμιλος θα συνεχίσει να αξιοποιεί την υφιστάμενη εφαρμογή Business Intelligence που ήδη “τρέχει” και η οποία έχει αποδώσει ικανοποιητικά αποτελέσματα στο ελάχιστο χρονικό διάστημα που λειτουργεί. Καθώς τελευταία διαφαίνεται να υπάρχει μια “έκρηξη”, τουλάχιστον στο επίπεδο της συζήτησης και της επίδειξης έντονου ενδιαφέροντος, αναφορικά με το Internet of Things, σε συνδυασμό με την ύπαρξη πολλαπλών εγκαταστάσεων που εκτείνονται σε σημαντικά μεγάλες εκτάσεις, ο όμιλος bluegr Hotels & Resorts δεν θα μπορούσε να μείνει ουδέτερος απέναντι στην δυναμικά επερχόμενη νέα τάση. “Βέβαια, αυτό θα γίνει στο κατάλληλο timing και αφού νωρίτερα έχει λάβει χώρα και η απαραίτητη διαδικασία “ωρίμανσης” της ίδιας της IoT τεχνολογίας, κατά την οποία θα επιλυθούν μια σειρά από… παιδικές ασθένειες”, όπως επισημαίνει σχετικά ο κ. Μπάρμπας και συνεχίζει: “Πόσο, μάλλον, όταν το IoT φαίνεται πως καθοδηγείται από το Internet of People, όπου ποικίλα “θέλω” και αντιδιαμετρικά αντίθετες όσο και διαφορετικές απαιτήσεις θα πρέπει να διαχειρίζονται ταυτόχρονα και με επιτυχία, “κουμπώνοντάς” τα σε υφιστάμενα συστήματα και εφαρμογές”.

Αναγκαιότητα ψηφιοποίησης αρχείων
Ένα από τα κύρια ζητούμενα για την εταιρεία φέτος είναι η υλοποίηση ενός στρατηγικού πλάνου μείωσης του ΙΤ κόστους, στο οποίο λ.χ. εντάσσεται ο περιορισμός των εξόδων που άπτονται των τηλεπικοινωνιακών αναγκών μέσω της αναζήτησης εναλλακτικών, όσο και λιγότερο κοστοβόρων καναλιών. Επιπροσθέτως, θα επιχειρηθεί να υπάρξει ενοποίηση τόσο των συνεργασιών όσο και των εξωτερικών συνεργατών στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών πληροφορικής.

Απώτερος σκοπός είναι η ανάπτυξη συνεργειών προς αμοιβαίο όφελος του συνόλου των εμπλεκόμενων πλευρών. Ψηλά στη σχετική λίστα ενδιαφερόντων του κ. Μπάρμπα βρίσκεται και η αναγκαιότητα για την ψηφιοποίηση των αρχείων, τόσο παλαιότερων όσο και σύγχρονων, γεγονός που θα οδηγήσει σε σημαντικές οικονομίες κλίμακος, ενώ την ίδια στιγμή θα βελτιωθεί και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της αλυσίδας.

netweek (T. 400)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778