Η Creative Ideas Marketing & Web ολοκλήρωσε με επιτυχία το rebranding της και θα δραστηριοποιείται στην αγορά με την επωνυμία CANDI.

Αναφερόμενους στους λόγους που οδήγησαν την εταιρεία στη διαδικασία του rebranding, ο Μάνος Πέπης, Managing Director της CANDI, δήλωσε: «Ο βασικότερος λόγος που μας οδήγησε στην ενέργεια αυτή είναι η εξέλιξη. Έπειτα από πέντε χρόνια οργανωμένης και συντονισμένης προσπάθειας σε μια εποχή αρκετά δύσκολη και απαιτητική, κρίναμε απαραίτητο να δώσουμε μια ανανέωση στην εταιρεία, κάνοντας ολοκληρωτικό review των στόχων μας, των υπηρεσιών μας καθώς και του οράματός μας. Άποψή μας είναι ότι το business transformation πρέπει να το βιώσουμε πρώτα εμείς και στην συνέχεια να το μεταδώσουμε στους πελάτες μας μέσω των έργων μας».

Από την πλευρά του, ο Σταύρος Γιαννόπουλος, New Business Development της CANDI, εξηγώντας την επιλογή της συγκεκριμένης ονοματοδοσίας, ανέφερε: «Το όνομα CANDI προέκυψε από την εξέλιξη. Η CANDI έχει μέσα της το DNA της Creative Ideas, καθώς είναι τα αρχικά της και κρύβει μέσα το όραμά μας.  Creative Ideas, Continuous Improvement, CI, C and I, CANDI…».