netweek - Κορυφαίες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών την Πέμπτη 22/3

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Περισσότερα από 20 διαφορετικά case studies στο OTEAcademy

Κορυφαίες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών την Πέμπτη 22/3

15 Μαρτίου 2018 | 10:10 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Events

Στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22/3 (9:00πμ-17:00μμ) στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, θα παρουσιαστούν περισσότερα από 20 case studies, τα οποία αποδεικνύουν ότι η καλή εξυπηρέτηση όχι μόνο δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που επενδύουν συστηματικά στη βελτίωσή της και ένας βιώσιμος τρόπος για να αυξηθεί ο τζίρος και το μερίδιο αγοράς κάθε επιχείρησης ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Η Χρυσούλα Δημητρίου θα κάνει απολογισμό της 2ετούς λειτουργίας του i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας, χάρη στο οποίο μειώθηκε δραματικά η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών ένεκα της τεχνολογίας, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί σημαντικά η τραπεζική εμπειρία όσων εξυπηρετούνται στα καταστήματα της τράπεζας. Η Αθηνά Καλαντζή θα παρουσιάσει πώς η Παπαστράτος και το IQOS φέρνει τον καταναλωτή στο επίκεντρο, παρέχοντάς του τις κατάλληλες υπηρεσίες και εκπαιδεύοντάς τον ώστε να υιοθετήσει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία καπνού με ένα καινοτόμο προϊόν, χτίζοντας ουσιαστικά μια νέα κατηγορία.

Ο Χρήστος Κατρισιώσης θα αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η COSMOTE συνδυάζει την αιχμή της τεχνολογίας με την ενσυναίσθηση σε μια ξεχωριστή αρμονία, την οποία ο πελάτης με τη σειρά του θα μοιραστεί με τους γύρω του, παρέχοντας ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Η Μαρία Κολοκυθά θα αναφερθεί στο study των καταστημάτων DPAM του Ομίλου FOURLIS και συγκεκριμένα την δύναμη του story-telling στην εξυπηρέτηση, παρουσιάζοντας «πώς οι ιστορίες μας έγιναν όραμα και πώς το όραμά μας αγκαλιάζει τους πελάτες μας».

Δεκάδες ακόμα case studies σχετικά με εταιρείες όπως ο Όμιλος Χρυσή Ευκαιρία, η Nespresso Hellas, το Costa Navarino, η OPEL Hellas, η AFFIDEA/Ευρωϊατρική, η Stanley Black & Decker, η Fresh Line, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Playmobil, η Kord Group, η Cosmos Sport, η Daikin Hellas, η Avin oil, ο Δήμος Τρικκαίων και πολλές άλλες, μπορείτε να βρείτε στο www.customerconference.gr μαζί με αναλυτικές πληροφορίες για το συνέδριο.

Netweek Online( 15 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778