Τα Public, μέλος του Ομίλου Olympia, παρουσίασαν σήμερα τη νέα τους επιχειρηματική πρωτοβουλία, τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Marketplace που αλλάζει τα δεδομένα στον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην Ελλάδα.

Τα Public, με μία επένδυση ύψους 1 εκ. ευρώ σε κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα Marketplace, μετασχηματίζουν το public.gr σε ένα τεράστιο online mall που θα φιλοξενεί μικρά και μεγάλα, ελληνικά καταστήματα. Με την επένδυση των Public σε πλατφόρμα Marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους “shop in a shop” στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες.

Για την ανάδειξη του public.gr στο πρώτο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία. Η Mirakl διαθέτει πολύχρονη εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίoυς retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α. Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές, δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε 41 εκ. εκατομμύρια on line επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.