Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα «Innovation Benchmark» της PwC, που καταγράφει και αναλύει τις απόψεις ανώτερων στελεχών, υπεύθυνων για πρωτοβουλίες καινοτομίας, από 1.200 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, κυρίαρχο ζήτημα αποτελεί η μεγιστοποίηση της απόδοσης των σχετικών επενδύσεων.

Την ίδια στιγμή, το 69% των ερωτηθέντων θεωρεί πως βασικό KPI της επένδυσης στην καινοτομία είναι η αύξηση των πωλήσεων, ακολουθούμενη από την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Στη χώρα μας, η αύξηση των πωλήσεων αποτελεί στόχο ζωτικής σημασίας για το σύνολο των επιχειρήσεων, σε όλους τους κλάδους και φυσικά η καινοτομία αποτελεί βασικό στοιχείο της πλειονότητας των επιτυχημένων πρωτοβουλιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι επιχειρήσεις που έχουν προσκληθεί να παρουσιάσουν case studies πωλήσεων στην 2η διοργάνωση του πολυαναμένόμενου συνεδρίου «Sales in Action!» (www.salesinaction.gr) θα δώσουν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να «διαβάσουν» στις 8λεπτες ομιλίες τους τις καινοτόμες προσεγγίσεις που οδήγησαν σε αποτελέσματα, τα οποία στην εποχή μας φαντάζουν… εξωπραγματικά.

Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 28 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, στο συνέδριο που διοργανώνει η BOUSSIAS Communicatuions υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), παρουσιάζουν σημαντικά case studies, διευθυντικά και ανώτερα στελέχη από τουλάχιστον 25 επιχειρήσεις, μεταξύ αυτών και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο κλάδο των ΤΠΕ.