netweek - Δίκτυο καταστημάτων Γερμανός: Xρονιά ανάπτυξης το 2018

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Στόχος για το 2019 η ακόμα καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη και όραμα το retail του μέλλοντος

Δίκτυο καταστημάτων Γερμανός: Xρονιά ανάπτυξης το 2018

21 Φεβρουαρίου 2019 | 11:56 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Corporate Performance Σχετικές Εταιρίες: ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2018 για το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός σε ένα περιβάλλον που παραμένει γεμάτο προκλήσεις, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.

Για το 2019, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη, ενισχύοντας την εμπειρία του πελάτη και εμπλουτίζοντας την γκάμα των προϊόντων, των υπηρεσιών και των λύσεων τεχνολογίας που προσφέρει. Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ διέγραψε ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών Cosmote, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας. Ειδικότερα, στα καταστήματα καταγράφηκε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των συνδέσεων Cosmote VDSL, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη των καταναλωτών για υπερ-υψηλές ταχύτητες, αλλά και της υπηρεσίας Cosmote ONE, που συνδυάζει ομιλία, Internet και ψυχαγωγία.

Στα highlights της χρονιάς ήταν τα εγκαίνια του flagship store της Γλυφάδας, το οποίο σηματοδοτεί τη νέα γενιά καταστημάτων με βιωματικές γωνιές, αλλά και το ρεκόρ που σημείωσαν οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια της Black Friday. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, τονίστηκε η επιτυχημένη σύνδεση του brand με το gaming και τους νέους. Η μεγάλη ανταπόκριση και η προτίμηση του νεανικού κοινού στα καταστήματα Γερμανός «μεταφράστηκε» σε αύξηση πωλήσεων στην κατηγορία gaming, αλλά και σε υπερ-διπλασιασμό των subscribers στο YouTube κανάλι. Σημαντική άνοδος σημειώθηκε και στη δημοφιλή κατηγορία των smartphones.

Την ανοδική πορεία ακολούθησαν και οι κατηγορίες των τηλεοράσεων, αξεσουάρ και wearables. «Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι το μεγαλύτερο retail δίκτυο στην Ελλάδα και ένα από τα ισχυρότερα brands. Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε το retail του μέλλοντος, παραμένοντας στο μυαλό των καταναλωτών ως ο Νο1 προορισμός για υπηρεσίες, λύσεις και προϊόντα τεχνολογίας. Φέτος, η προσοχή και οι ενέργειές μας επικεντρώνονται στην άμεση εξυπηρέτηση και 360ο εμπειρία του πελάτη, καθώς και στην εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ στις αρχές του έτους.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778