Αν υπάρχει κάτι για το οποίο δεν μπορείς ποτέ να παραπονεθείς, στις εκδηλώσεις της Xiaomi, αυτό είναι η έλλειψη νέων - ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει, κάτι που αποδείχθηκε άλλη μια φορά χθες, κατά την παρουσίαση του νέου smartphone της, Redmi Note 8 Pro, από την Info Quest Technologies, επίσημο διανομέα για Ελλάδα και Κύπρο.

Ο λόγος που η κινεζική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας βρίσκει πάντα κάτι καινούριο να πει και να δείξει, μάλλον έχει να κάνει με το DNA της: στα μόλις εννιά χρόνια της ύπαρξής της έχει καταφέρει να αναπτύξει μια ευρύτατη γκάμα προϊόντων η οποία περιλαμβάνει από smartphone και λευκές συσκευές ως εξοπλισμό για «έξυπνα» σπίτια και δίκυκλα, οι χρήστες των προϊόντων της ξεπερνούν τα 200 εκατ. σε 80 χώρες ανά τον κόσμο, οι εργαζόμενοί της έφτασαν στις 17.000 από… 7 στο ξεκίνημα, έχει γίνει πια ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο και πέρυσι μπήκε για πρώτη φορά στο Fortune 500, προβάλλοντας τη δική της ταυτότητα στην αγορά, με σύνθημα Amazing products at honest prices…

Στηρίζει τη στρατηγική της σε τέσσερις πυλώνες (καινοτομία – σχεδίαση – ποιότητα – αξία), επενδύει συνεχώς σε R&D (περισσότερες από 1.000 πατέντες, φέτος), ενώ υπερηφανεύεται για τη δημιουργία της μεγαλύτερης πλατφόρμας καταναλωτικών προϊόντων ΙοΤ στον κόσμο και τις συνέργειες τις οποίες αναπτύσσει τελευταία (όπως, πχ. με την ΙΚΕΑ, τη Philips και την Amazon). Όσο για την αφορμή της εκδήλωσης, το Redmi Note 8 Pro, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μπορούν άνετα να συγκριθούν με ακριβότερα μοντέλα άλλων κατασκευαστών: πρόκειται για το πρώτο smartphone με τετραπλή κάμερα 64MP και το πρώτο στον κόσμο που τροφοδοτείται από τον νέο, ειδικό για gaming, 8πύρηνο επεξεργαστή MediaTek Helio G90T με τεχνολογία LiquidCool για καλύτερη ψύξη της συσκευής.

Η διάθεσή του Note 8 Pro ήδη ξεκίνησε στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής, σε επιλεγμένα καταστήματα, στο Mi-Store και στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.you.gr, σε εκδόσεις 6GB RAM/ 64GB ROM, 6GB RAM/ 128GB ROM και σε δυο χρωματισμούς, με τιμές 289 και 319 ευρώ. Για τα τρία χρόνια της συνεργασίας της με την Xiaomi, το NetFAX ζήτησε ένα σχόλιο από τον CEO της Info Quest Technologies, Δημήτρη Εφορακόπουλο, που βέβαια δεν έκρυψε την ικανοποίησή του: «Είναι μια στρατηγική συνεργασία, η πρώτη που ξεκίνησε η Xiaomi στην Ευρώπη… Έχουμε κατακτήσει μερίδιο αγοράς πολύ μεγαλύτερο από άλλες χώρες και συνεχίζουμε, προκειμένου να αξιοποιήσουμε την είσοδο της Xiaomi σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, αυτό που αποκαλούν ΑΙ-ΙοΤ.

Εμείς στήσαμε το πρώτο κατάστημα στην Ευρώπη, τον πιλότο για όσα φτιάχτηκαν στη συνέχεια, στην Ισπανία, την Αγγλία – ετοιμάζουμε δεύτερο, φέτος στη Θεσσαλονίκη, και τρίτο το 2020 στη Λευκωσία. Προφανώς είναι πολύ ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα, έχουμε πολύ καλή σχέση – πέρυσι μας βράβευσαν στην Κίνα, για το υψηλό μερίδιο στην αγορά και την ικανοποίηση των πελατών μας. Θα ξεκινήσουν κι άλλα καινούρια πράγματα από εμάς, η ανάπτυξη συνεχίζεται… Είμαστε εδώ, προχωράμε βήμα-βήμα, η τεχνολογία εξελίσσεται, επηρεάζοντας τους πάντες και τα πάντα: στις επιχειρήσεις δημιουργεί νέα επιχειρηματικά μοντέλα και στον καταναλωτή αλλάζει την καθημερινότητά του».