netweek - Αξιοπιστία και mobile/social αγορές θέματα ύψιστης προτεραιότητας στο mCommerce

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Professional Services

Σύμφωνα με έρευνα των Ipsos και PayPal

Αξιοπιστία και mobile/social αγορές θέματα ύψιστης προτεραιότητας στο mCommerce

11 Νοεμβρίου 2019 | 13:57 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Σε πρόσφατη μελέτη που διεξήγαγε η Ipsos, κατόπιν ανάθεσης από την PayPal, καταγράφηκαν οι τρέχουσες τάσεις στο κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο (mCommerce) ανά τον κόσμο.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσω κινητών συσκευών με ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν. Οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με τους συντάκτες της μελέτης, οφείλουν να προσφέρουν βελτιστοποιημένες (optimized) εμπειρίες μέσω κινητών συσκευών, άπαξ και τους ενδιαφέρει να προσελκύσουν και να διατηρήσουν νεότερους καταναλωτές, όπως η Gen Z και η Gen Y.

Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, σχεδόν το 80% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα έχει κάνει αγορές μέσω smartphone – εντούτοις, μόλις το 67% των επιχειρήσεων είναι βελτιστοποιημένο προκειμένου να αποδέχεται πληρωμές μέσω κινητών. Παρατηρείται, λοιπόν, ένα κενό της τάξης των 15 ποσοστιαίων μονάδων σε επιχειρήσεις που μένουν «εκτός παιχνιδιού», αφού δεν επωφελούνται από την εκρηκτική ανάπτυξη του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, η προσφορά μιας απρόσκοπτης κινητής εμπειρίας δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εξασφάλιση της επιβίωσής τους. Ωστόσο, εάν οι επιχειρήσεις αυτές επικεντρώνονταν με τη δέουσα προσοχή στις mobile δυνατότητες, η απόφαση αυτή θα οδηγούσε σε λιγότερα εγκαταλελειμμένα καλάθια (abandoned shopping carts) και σε πωλήσεις από 15% περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μεγάλη πρόκληση για το business continuity

Οι συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία και το συνεπαγόμενο lockdown, δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δοκιμάσουν σχέδια έκτακτης ανάγκης που μέχρι πρόσφατα είχαν εφαρμόσει ίσως στα χειρότερα σενάρια των ασκήσεων τους. Η τεχνολογία είναι ο αποφασιστικός παράγοντας που καλείται να δώσει λύσεις, ώστε οι εταιρείες να συνεχίσουν να λειτουργούν και μάλιστα με τρόπο που να διασφαλίζει την επιβίωση και την επιτυχία τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778