netweek - IDC: Έξι ώρες το μήνα η μέση χρήση συσκευών VR

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Analyst Corner

Το τέταρτο τρίμηνο 2018

IDC: Έξι ώρες το μήνα η μέση χρήση συσκευών VR

16 Μαΐου 2019 | 00:37 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Έρευνες

Η IDC απευθύνθηκε το τέταρτο τρίμηνο του 2018 σε 1.643 κατόχους high end γυαλιών εικονικής πραγματικότητας (VR) - όπως είναι τα Oculus Rift, HTC Vive και Playstation VR - σχετικά με το βαθμό ικανοποίησής τους και τον χρόνο χρήσης τους.

Η σχετική, χρηματοδοτούμενη από την Sony, έρευνα έλαβε χώρα στις ΗΠΑ, Ιαπωνία, Μ. Βρετανία, Γαλλία και Γερμανία. Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν αρκετό ενδιαφέρον, ειδικά όσο αφορά τη μέση χρήση του VR ανά μήνα: 12% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι αφιερώνουν περισσότερες από 16 ώρες το μήνα σε συσκευές VR, ενώ σχεδόν το 65% χρησιμοποιούν τα γυαλιά VR λιγότερο από πέντε ώρες το μήνα.

Το Playstation VR χρησιμοποιείται, κατά μέσο όρο, 6,8 ώρες το μήνα, τα γυαλιά VR για PCs «περιορίζονται» στις 5,4 ώρες, με τον μέσο όρο χρήσης των γυαλιών εικονικής πραγματικότητας να αγγίζει τις 6,2 ώρες. Τα παιχνίδια δεσπόζουν όσον αφορά τις ώρες χρήσης: το 72% των συμμετεχόντων στην έρευνα αξιοποιούν τις συσκευές VR στα παιχνίδια, ενώ το 55% τις χρησιμοποιεί για να βλέπει τουλάχιστον ένα βίντεο.

Συνολικά, ο βαθμός ικανοποίησης των χρηστών VR είναι μάλλον θετικός: σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10, ανέρχεται στο 7,5 - μια αξιολόγηση που αντιστοιχεί στο βαθμό ικανοποίησης των κατόχων smartwatches. Και εδώ τα γυαλιά VR της Sony υπερβαίνουν ελαφρώς το μέσο όρο: 7,6 βαθμός ικανοποίησης για το PSVR και 7,3 για τα άλλα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.

Τα σημαντικότερα δέλεαρ για τους μελλοντικούς αγοραστές γυαλιών VR είναι, σύμφωνα με την IDC, η τιμή όπως και ο εύκολος χειρισμός. Τα γραφικά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά κατατάσσονται στην 5η θέση, ακολουθώντας τον κατασκευαστικό τύπο και τη δυνατότητα δοκιμής των γυαλιών VR πριν την αγορά τους.

Netweek Online( 16 Μαΐου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

O μονόδρομος της ψηφιοποίησης του Retail

Η διαχείριση των Big Data με τη χρήση AI, η ικανότητα εξεύρεσης τεχνολογικών ταλέντων, αλλά και ό,τι συνεπάγεται η συλλογή προσωπικών δεδομένων, είναι τα θέματα που απασχολούν έντονα τους εμπόρους λιανικής τον τελευταίο καιρό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778