Συνεχίζεται η μείωση του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού για το iPhone, καθώς, μετά την Huawei και η κινέζικη Oppo κατάφερε να υποσκελίσει τον άλλοτε αδιαφιλονίκητο ηγέτη στην παγκόσμια αγορά smartphones, όπως καταδεικνύει πρόσφατη μελέτη της ISH Markit - και με τις άλλες εταιρείες να καραδοκούν.

H Apple κατέχει, πλέον, ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 11%, καταγράφοντας το έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης. Πουλώντας σχεδόν 35,3 εκατ. συσκευές το β’ τρίμηνο του έτους (-15% σε σχέση με τα 41,3 εκατ. iPhones που πούλησε το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο), έχασε τη 3η θέση από την κινέζικη Oppo, η οποία πλασάρεται πλέον στην πρώτη τριάδα, πίσω από τις Huawei (18% μερίδιο και σχεδόν ανεπηρέαστη από το αμερικανικό εμπάργκο) και Samsung (23% μερίδιο).

Ένας από τους λόγους, σύμφωνα με την IHS Markit, που οδήγησαν στην υποχώρηση της Apple είναι η έλλειψη ελαστικότητας στις τιμές των παλιότερων μοντέλων του iPhone, που δυσχεραίνει την πώλησή τους, αλλά και οι υψηλές τιμές των νέων μοντέλων. Πίσω από την Apple ακολουθούν δύο ακόμα Κινέζοι κατασκευαστές, οι Xiaomi και Vivo, με 10% και 9% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα.